English

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خبر داد:

بهره مندی ۶۰ هزار مددجوی اصفهانی از دوره های آموزش خانواده

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: بیش از ۶۰ هزار مددجوی اصفهانی تا پایان بهمن ماه از دوره‌های آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

بهره مندی 60 هزار مددجوی اصفهانی از دوره های آموزش خانواده

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا متین پور با اشاره به ارائه آموزش‌های خانواده به مددجویان تحت حمایت این نهاد، گفت: فقر فرهنگی و مالی به دنبال یکدیگر قرار دارند و مبارزه با هیچ‌یک از آن‌ها از مسیر نادیده گرفتن دیگری نمی‌گذرد.

وی ادامه داد: فقر فرهنگی و نبود توان مدیریت در سرپرست خانوار، به دنبال خود فقر مادی را می‌آورد و فقر مادی نیز با کاستن از امکان توجه به عرصه‌های غیر معیشتی باعث تشدید فقر فرهنگی خواهد شد.

متین پور رسالت کمیته امداد را  حمایت از محرومان و نیازمندان  و تلاش برای خودکفایی و توانمندی آن‌ها دانست و گفت: این رسالت ضرورت توجه به ابعاد فرهنگی، اجتماعی و معنوی زندگی جامعه تحت حمایت این نهاد را افزایش می‌دهد.

وی برنامه‌های آموزش خانواده کمیته امداد اصفهان را از محوری‌ترین برنامه‌های فرهنگی این نهاد برشمرد و افزود: تا پایان بهمن‌ماه امسال بیش از ۶۰ هزار مددجو از آموزش‌های ارائه‌شده در این زمینه بهره‌مند شدند.

متین پور ادامه داد: برنامه‌های قرآنی، کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد، طرح‌های محو بی‌سوادی و برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در سال جاری برای آموزش خانواده‌های تحت حمایت اجراشده است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان عملکرد این نهاد در این زمینه را قابل دفاع ارزیابی کرد و گفت: بر اساس برنامه در طول سال ۹۷ می‌بایست ۳۰ هزار مددجو از برنامه‌های آموزش خانواده بهره‌مند می‌شدند که با همت مضاعف کارکنان کمیته امداد اصفهان این تعداد به بیش از ۶۰ هزار نفر تا پایان بهمن‌ماه افزایش یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه