English

مدیرکل کمیته امداد اصفهان:

مخاطب ۷۰ درصد آموزش‌های حرفه‌آموزی کمیته امداد اصفهان زنان هستند

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: ۷۰ درصد از مددجویان بهره‌مند از خدمات حرفه‌آموزی این نهاد در نه‌ماهه امسال را زنان تشکیل می‌دهند.

مخاطب ۷۰ درصد آموزش‌های حرفه‌آموزی کمیته امداد اصفهان زنان هستند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محمدرضا متین پور بابیان اینکه بهره‌مندی از تخصص کافی پیش‌زمینه موفقیت در کسب‌وکارهای مجری محور است، گفت: کمک به توانمندی و خودکفایی جامعه تحت حمایت این نهاد از مسیر توجه به آموزش این نیازمندان در زمینه‌های مختلف به‌ویژه یادگرفتن یک پیشه و مهارت می‌گذرد.

وی ادامه داد: در نه‌ماهه سپری‌شده از سال جاری ۸ هزار و ۹۷۱ مددجو از خدمات حرفه‌آموزی این نهاد بهره‌مند شدند که زنان با حضور شش هزار و ۲۷۹ نفری، مخاطب بیش از ۷۰ درصد این فعالیت‌ها بودند.

متین پور تأکید کرد: اکثریت جامعه تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان را زنان نیازمند تشکیل می‌دهند و به‌جز سالمندان، افراد ازکارافتاده و بیماران بقیه جامعه تحت حمایت این نهاد برای خودکفایی و توانمندی اقتصادی مورد تشویق و حمایت قرار می‌گیرند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به سرانه‌های پرداختی این نهاد درزمینهٔ حرفه‌آموزی مددجویان، گفت: ۴۰۰ هزار تومان برای آموزش‌های مقدماتی، ۱۵۰ هزار تومان برای آموزش‌های مربوط به پایدارسازی و توسعه و ۲ میلیون تومان برای ارائه آموزش‌های مهارت‌آموزی به جامعه هدف تحت حمایت توسط این نهاد هزینه می‌شود.

 متین پور ادامه داد: بیش از ۹۶۵ میلیون تومان در نه‌ماهه سپری‌شده از سال ۹۷ برای حرفه‌آموزی مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شد.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: قسمت عمده‌ای از مددجویان متقاضی حرفه‌آموزی به آموزشگاه‌های فنی بخش خصوصی معرفی می‌شوند و هزینه دوره‌های آن‌ها توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود. همچنین با تعاملاتی که با سازمان فنی و حرفه‌ای صورت گرفته است تعدادی از مددجویان نیز از امکانات فنی و آموزشی این سازمان بهره‌مند می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه