English

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان خبر داد:

کمک ۲ میلیارد تومانی کمیته امداد اصفهان به مددجویان اجاره‌نشین/ رشد ۱۰۰ درصدی کمک‌های کمیته امداد در زمینهٔ اجاره و ودیعه مسکن

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان از کمک ۲ میلیارد تومانی کمیته امداد اصفهان به مددجویان اجاره‌نشین خبر داد.

کمک ۲ میلیارد تومانی کمیته امداد اصفهان به مددجویان اجاره‌نشین/ رشد 100 درصدی کمک‌های کمیته امداد در زمینهٔ اجاره و ودیعه مسکن

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، جلال یزدانی با اشاره به رشد 100 درصدی کمک‌های کمیته امداد درزمینهٔ اجاره و ودیعه مسکن گفت: بیش از دو میلیارد و ۱۷۴ میلیون تومان تا پایان پائیز امسال برای حمایت از مددجویان اجاره‌نشین در قالب کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن توسط کمیته امداد اصفهان پرداخت شد.

وی بابیان اینکه هزینه‌های مربوط به مسکن سهم بزرگی از سبد مخارج خانوارهای نیازمند شهری را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: کمک به تأمین مسکن و سرپناه مناسب برای نیازمندان، کمک به توانمندی و عزتمندی آن‌هاست.

یزدانی خرید و احداث مسکن مناسب برای نیازمندان در شهرها را با مشکلات زیادی مواجه دانست و گفت: در این شرایط حمایت از مددجویان از راه پرداخت کمک‌هزینه اجاره ماهیانه و همچنین مشارکت در تأمین ودیعه مسکن، عملی‌تر و سریع‌تر است.

وی تأکید کرد: ۱۳ هزار خدمت در این زمینه در نه‌ماهه سپری‌شده از سال جاری با اعتباری بیش از ۲ میلیارد و ۱۷۴ میلیون تومان به جامعه تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان ارائه شد.

یزدانی ادامه داد: علاوه بر کمک هزینه اجاره مبالغی نیز برای کمک به تأمین ودیعه نیز به شکل وام و کمک بلاعوض در اختیار مددجویان واجد شرایط قرار می‌گیرد.

 وی با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی در سال جاری گفت: این نهاد برای حمایت مؤثر از نیازمندان اصفهانی و با توجه به شرایط سخت معیشتی محرومان در این ایام اقدام به حمایت ویژه از مددجویان تحت حمایت خود کرده است به‌نحوی‌ که میزان کمک‌ها درزمینهٔ اجاره و ودیعه مسکن نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد کرده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه تورم و گرانی بخش مسکن در شهرها و همچنین سیاست کمیته امداد برای جلوگیری از حاشیه‌نشین شدن مددجویان، عامل اصلی افزایش پرداخت کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن است، گفت: تأمین مسکن مناسب از راه خرید و احداث با توجه به اعتبارات در دسترس کمیته امداد در بسیاری از نقاط اصفهان بسیار سخت به نظر می‌رسد و درنتیجه حمایت مؤثر از این نیازمندان با ارائه تسهیلات مرتبط با سکونت استیجاری ضروری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه