English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

تمدید زمان ارسال ایده های کسب و کار به رویداد کارآفرینی کمیته امداد استان اصفهان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: زمان ارسال ایده های کسب و کار برای برگزاری رویداد کارآفرینی و نوآوری کمیته امداد استان اصفهان تا دهم آبان ماه تمدید شد.

تمدید زمان ارسال ایده های کسب و کار به رویداد کارآفرینی کمیته امداد استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمد رضایی بیان داشت:دانشگاهی اصفهان در موضوع های مشاغل نوین، دورکار، آزادکار و موضوع آزاد تا دهم آبان ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه ثبت ایده های کسب و کار در آدرس https://reg.jdisf.ac.ir/se34/ امکان پذیر است، ادامه داد: مددجویان تحت حمایت، نخبگان، دانشجویان، دانش آموزان، فارغ التحصیلان، افراد صاحب ایده، مخترعین و افراد مستعد اشتغال و کارآفرینی می توانند در این رویداد شرکت کنند.

رضایی با تاکید براینکه رویدادکارآفرینی و نوآوری مسیری برای ورود مددجویان به مشاغل نوآورانه است، افزود: برگزاری سلسله رویدادهای کارآفرینی استانی و منطقه ای برای آشنایی افراد تحت حمایت با اصول کسب و کار و مراحل شکل گیری یک ایده تا تجاری سازی و ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی در برنامه های این حوزه قرار دارد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، ارائه مطالب آموزشی مرتبط با حوزه کارآفرینی و ایجاد بستری مناسب برای جذب و ارائه ایده ها و طرح های نوآورانه برای مددجویان را از اهداف این رویداد اعلام کرد و گفت: این نهاد به ایده ها و طرح های موفق در رویداد کارآفرینی و نوآوری با پرداخت سرمایه راه اندازی یا گسترش، کمک می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی