English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

برگزاری رویداد کارآفرینی و نوآوری مسیری برای ورود مددجویان به مشاغل نوآورانه

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: رویداد کارآفرینی و نوآوری کمیته امداد استان اصفهان با همکاری جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

برگزاری رویداد کارآفرینی و نوآوری مسیری برای ورود مددجویان به مشاغل نوآورانه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمد رضایی با اعلام برگزاری این رویداد در مهر ماه، بیان داشت: رویدادکارآفرینی و نوآوری با محوریت مشاغل نوین، دورکار، آزادکار و موضوع آزاد برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و پرورش ایده های کارآفرینانه، نقش موثری در ورود مددجویان به فضای مشاغل نوآورانه دارد، ادامه داد: برگزاری سلسله رویدادهای کارآفرینی استانی و منطقه ای برای آشنایی افراد تحت حمایت با اصول کسب و کار و مراحل شکل گیری یک ایده تا تجاری سازی و ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی در برنامه های این حوزه قرار دارد.

رضایی به اهداف برگزاری این رویداد اشاره داشت و افزود: ارائه مطالب آموزشی مرتبط با حوزه کارآفرینی و ایجاد بستری مناسب برای جذب و ارائه ایده ها و طرح های نوآورانه برای مددجویان این نهاد از اهداف رویداد کارآفرینی و نوآوری می باشد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید بر پرداخت سرمایه راه اندازی و یا گسترش به ایده ها و طرح های موفق در این رویداد، گفت: مددجویان، نخبگان، دانشجویان، دانش آموزان، فارغ التحصیلان، افراد صاحب ایده، مخترعین و افراد مستعد اشتغال و کارآفرینی، می توانند با ورود به لینکhttps://reg.jdisf.ac.ir/se34/  تا 15 مهرماه آثار خود را ارسال کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه