English

در ۶ ماهه نخست امسال صورت گرفت؛

پرداخت بیش از ۲۸ میلیارد تومان صدقه توسط نیکوکاران اصفهانی / افزایش ۳۰ درصدی صدقه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت:با پرداخت بیش از ۲۸ میلیارد تومان صدقه توسط نیکوکاران اصفهانی در ۶ ماهه نخست امسال، سهم هر خانوار تحت حمایت ماهیانه مبلغ ۳۸ هزار تومان بوده است.

پرداخت بیش از ۲۸ میلیارد تومان صدقه توسط نیکوکاران اصفهانی / افزایش ۳۰ درصدی صدقه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با بیان اینکه درحال حاضر ۱۲۲ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هستند، اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۲۸ میلیارد تومان صدقه توسط نیکوکاران اصفهانی پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.  

وی با توجه به پرداخت این میزان صدقات در مدت ۶ ماهه امسال، ادامه داد: سهم هر خانوار تحت حمایت از صدقه پرداختی اصفهانی ها، ماهیانه مبلغ ۳۸ هزار و ۲۵۰ تومان بوده است.

زارع با اشاره به ۴۰۳هزار و ۴۶۷ صندوق صدقه خانگی، معابر و اماکن در استان، افزود: بیش از ۳۷۷ هزار صندوق مشترکین خانگی به QRکد اختصاصی مجهز شده و می توانند صدقات خود را به صورت الکترونیکی واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با تاکید به فراهم سازی بسترهای پرداخت صدقه با استفاده از روش های الکترونیکی، گفت: پرداخت صدقات برای عموم مردم با اجرای طرح QRکد و نصب کد اختصاصی بر روی صندوق های صدقات خانگی، اماکن و معابر شهری، همچنین با استفاده از شماره #۲*۰۳۱*۸۸۷۷* در هر زمان و مکان امکان پذیر شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه