English

مسئول هئیت رزمندگان حسین آباد کویر خبر داد؛

برگزاری همایش پیاده روی حرم تا حرم بخش کویرات آران و بیدگل/ برپایی ۲۰ موکب

مسئول هئیت رزمندگان حسین آباد کویر از برگزاری همایش پیاده روی حرم تا حرم بخش کویرات آران و بیدگل همزمان با روز شهادت امام رضا(ع) خبر داد.

برگزاری همایش پیاده روی حرم تا حرم بخش کویرات آران و بیدگل/ برپایی ۲۰ موکب

قربانعلی اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان داشت: این مراسم همه ساله از حرم مطهر شهدای گمنام حسین آبادکویربه سمت حرم مطهرامامزادگان آقاعلی عباس( ع) و شاهزاده محمد( ع)برگزار می شود.

وی گفت:هرساله این مراسم باشکوه که همزمان با روز شهادت امام رضا(ع) با حضور پر شور ۶ هزار نفر از عاشقان اهل بیت  به صورت پیاده رویی ازحرم مطهر شهدای گمنام حسین آبادکویر جهت عرض تسلیت به صاحت مقدس امام زمان(عج) به سمت حرم مطهرامامزادگان آقاعلی عباس( ع) و شاهزاده محمد( ع) اجرا می شود

این مقام مسئول افزود: در این مسیر پیاده روی حدود ۲۰ موکب بین راه برای خدمت رسانی به زائران برپا شده است  و یک موکب به صورت سیار آماده خدمت رسانی  می باشد.

اکبری در ادامه بیان کرد: این همایش همراه با قرعه کشی سفر به مشهد مقدس و اجرای سرود سلام فرمانده دهه نودی ها توسط هیات رزمندگان اسلام حسین آباد کویر برگزار شد .

مسئول هئیت رزمندگان حسین آباد کویر در پایان گفت: این همایش پیاده روی که بنیانگذار آن هیات رزمندگان اسلام حسین آباد کویر است از سال ۱۳۹۱  شروع  و امید است همواره ادامه داشته باشد.

حرم تا حرم (2)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه