English

حسین رضایی:

۵۳ هزار و ۴۰۰ زائر پیاده در مسیر حرکت به سمت مشهد هستند

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) بیان کرد: در آستانه سالروز شهادت امام رضا (ع)، ۵۳ هزار و ۴۰۰ زائر پیاده در مسیر حرکت به سمت مشهد برای برگزاری مراسم عزاداری در این کلانشهر مذهبی هستند.

۵۳ هزار و ۴۰۰ زائر پیاده در مسیر حرکت به سمت مشهد هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین رضایی سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) در خبری اعلام کرد: در آستانه سالروز شهادت امام رضا (ع) ، ۵۳ هزار و ۴۰۰ زائر پیاده در مسیر حرکت به سمت مشهد برای برگزاری مراسم عزاداری در این کلانشهر مذهبی هستند.

رضایی تصریح کرد: این تعداد بابیش از ۵۳ هزار زائر پیاده در مسیر مشهد هستند احتساب افرادی است که از شب گذشته (پنجشنبه شب) حرکت خود را آغاز کرده اند و تا صبح امروز، پنج هزار زائر پیاده امام رضا (ع) به مشهد وارد شده است، ولی زائران پیاده زیادی هم در مسیر رسیدن به این کلانشهر هستند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: از شب گذشته تا این لحظه، ۱۰ هزار نفر در قالب ۳۸ کاروان از مسیر گلستان، هفت هزار نفر در قالب ۳۵ کاروان از مسیر قوچان، چهار هزار نفر در قالب ۱۷ کاروان از مسیر گناباد، هزار نفر در قالب ۱۳ کاروان از مسیر تربت حیدریه و هزار و ۷۰۰ نفر در قالب ۱۵ کاروان از مسیر قاین حرکت کرده اند.

وی ادامه داد: همچنین حدود ۲۵۰ ایستگاه صلواتی در مسیر استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و شهرستان‌های اطراف مانند شیروان و قوچان و ... مستقر هستند و به زائران پیاده خدمت رسانی می‌کنند و امسال خدمات رسانی برای ۶۰۰ هزار زائر پیاده در مشهد هدف‌گذاری و فراهم شده  است.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) افزود: با توجه به اینکه امسال خدمات‌رسانی برای ۶۰۰ هزار زائر پیاده در مشهد هدف‌گذاری و فراهم شده است تا امروز صبح ۵ هزار زائر پیاده وارد شهر مشهد شده‌اند و ۵۳ هزار و ۴۰۰ زائر پیاده در مسیر حرکت به سمت مشهد هستند.

رضایی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰ هزار نفر در قالب ۳۸ کاروان از مسیر گلستان، ۷ هزار نفر در قالب ۳۵ کاروان از مسیر قوچان، ۴ هزار نفر در قالب ۱۷ کاروان از مسیر گناباد، هزار نفر در قالب ۱۳ کاروان از مسیر تربت حیدریه و هزار و ۷۰۰ نفر در قالب ۱۵ کاروان از مسیر قاین به سمت مشهد حرکت کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه