English

سیدحمید سجادی خبر داد؛

اختصاص بیش از ۹۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ورزشی اردبیل

وزیر ورزش‌ و جوانان از تخصیص بیش از ۹۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ورزشی استان و فراهم کردن میزبانی نمین برای مسابقات جهانی اسکی روی چمن ۲۰۲۳ خبر داد.

اختصاص بیش از ۹۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ورزشی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدحمید سجادی ، وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان اردبیل گفت: در راستای حمایت از ورزش استان اردبیل ۲۵میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز خانه کشتی، رفع نواقص استخر و تامین نورافکن‌های سالن‌های ورزشی شهرستان نیر، اختصاص یک تشک کشتی و ۲میلیارد تومان جهت بهسازی سالن کشتی و ایجاد ۸ واحد سوییت و احداث ۱۰هزار مترمربع مسیر پیاده‌روی در شهرستان سرعین مصوب شد.

وی افزود: فراهم کردن میزبانی مسابقات جهانی اسکی روی چمن ۲۰۲۳ و اختصاص ۲۰میلیارد تومان جهت ترمیم و رفع نواقص ورزشی در شهرستان نمین و اختصاص ۱۰میلیارد تومان جهت بازسازی و ترمیم ساختمان و پیست تارتان، اختصاص ۷ میلیارد تومان از استانداری و اختصاص ۳۰میلیارد تومان برای ورزشگاه تختی اردبیل، از دیگر دستاورد‌های این سفر برای استان اردبیل است.

وزیر ورزش و جوانان می گوید: همچنین مقرر شد طی ۳ ماه آینده نواقص سالن دوومیدانی ورزشگاه علی دایی رفع و نصب نورافکن و بهسازی چمن این ورزشگاه انجام شود و پیست تارتان آن نیز در بهار ۱۴۰۲ تکمیل شود.

سجادی ادامه داد: رئیس جمهور به حوزه ورزش بانوان توجه ویژه دارند و دستورات مهم و ویژه‌ای در این راستا صادر کردند و برای این حوزه استقلال و خودکفایی ورزش بانوان کشورمان برنامه اصلی است و زیرساخت‌های لازم برای ورزش بانوان در سطح‌های مختلف در دست اقدام است.

وی با اشاره به علاقه رئیس جمهور به ورزش گفت: با پیگیری‌های شخص رئیس جمهور، خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال انجام شده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه