English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران:

بیش از ۱۷۰ فرصت شغلی در مازندران ایجاد می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: همزمان با افتتاح پروژه‌های گردشگری در مازندران بیش از 170 فرصت شغلی در منطقه ایجاد می‌شود.

بیش از 170 فرصت شغلی در مازندران ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، صادق برزگر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با افتتاح این 11 پروژه بیش از 170 فرصت شغلی در مازندران ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری 1486 میلیارد و 300 میلیون تومانی در این پروژه‌ها، ادامه داد: شش پروژه اقامتی در قالب اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان‌های رامسر، چالوس، قائم‌شهر و سوادکوه، یک مجموعه پذیرایی در نوشهر، دو تأسیسات تفریحی در نور و محمودآباد و دو خانه صنایع‌دستی در چالوس و سوادکوه در هفته گردشگری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از توسعه گردشگری به‌عنوان یکی از مهمترین استراتژی‌های دولت برای پویایی و رونق روستاها اشاره کرد و گفت: توسعه فعالیت‌های کشاورزی با نگاه به توسعه گردشگری و استفاده از تولیدات کشاورزی به‌عنوان یکی از محصولات گردشگری از جمله اهداف رونق گردشگری در روستا است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه میل و رغبت اهالی روستا در مازندران به مشارکت در فعالیت‌های گردشگری کم نیست، خاطرنشان ساخت: جای خالی مشوق‌های لازم برای جذب مشارکت‌ مردم و ارائه آگاهی و آموزش لازم در این زمینه احساس می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه