English

نماینده ویژه رییس جمهور وارد مشهد

جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نخستین سفر هیات دولت به خراسان رضوی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان چناران سفر و با نمایندگان اقشار مختلف مردم دیدار کرد.

نماینده ویژه رییس جمهور وارد مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نخستین سفر هیات دولت به خراسان رضوی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان چناران سفر و با نمایندگان اقشار مختلف مردم دیدار کرد.

جواد واحدی در این دیدار با نماینده صنعتگران، کشاورزان، ورزشکاران، جوانان، ایثارگران، فرهنگیان، شهرداران، فعالان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دیدار کرد و شنونده دغدغه‌ها و مسائل آنها شد.

نمایندگان اقشار مختلف هم موضوعاتی از جمله چالش‌ افزایش تعرفه گاز، ضرورت ایجاد و استقرار گمرک در شهرستان برای افزایش صادرات غیر نفتی، ایجاد خط ریلی به شهرستان، پرداخت به‌ موقع خسارت کشاورزان توسط بیمه‌ها، ایجاد دبیرخانه ارتباط شهرداری‌ها با وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگران و فرهنگیان را به عنوان مسائل مد نظر خود مطرح کردند.

همچنین بافت فرسوده شهر چناران، تبدیل تپه تاریخی چناران به سایت موزه، توسعه گردشگری با توجه به اقامت‌پذیری این شهرستان، تکمیل طرح آزادراه چناران به مشهد از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار مردمی بود.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌ فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در ابتدای ورود به چناران در گلزار شهدا حاضر شد و به مقام شامخ شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد.

بازدید از یک سالن ورزشی نیمه تمام، برج تاریخی و نجومی رادکان و اقامتگاه‌های بومگردی چناران از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه بود که انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر