English

وزیر بهداشت:

توریسم سلامت یک ظرفیت ویژه برای مازندران است

وزیر بهداشت و درمان به موقعیت ویژه مازندران در توریسم سلامت اشاره کرد و گفت: از این ظرفیت باید در جهت توسعه گردشگری بهره گیری لازم صورت گیرد.

توریسم سلامت یک ظرفیت ویژه برای مازندران است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، بهرام عین الهی در دومین روز اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور که به میزبانی مازندران برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه با توجه به حضور مسئولین اجرایی استان و دانشگاه و مدیران وزارتخانه و نمایندگان مجلس کم نظیر و محملی برای یک گفتمان سازنده است.

وی ادامه داد: موقعیت ویژه مازندران در توریسم سلامت بسیار حائز اهمیت و به همین منظور باید از این ظرفیت باید در جهت توسعه گردشگری بهره گیری لازم صورت گیرد.

وزیر بهداشت و درمان همچنین با قدردانی از حمایت مردم در اجرای طرح واکسیناسیون کرونا، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر آمار کرونا یک رقمی شده و این موجب آبروی جمهوری اسلامی است در حالی که در دنیا کرونا بیداد می کند که البته این موفقیت مرهون حمایت و مشارکت مردم است.

در ادامه استاندار مازندران با قدردانی از اقدامات و حضور و بازدیدهای رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مناطق محروم استان، به مشکلات دانشجویان با توجه به بازگشایی دانشگاه ها پس از دو سال کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: خواستار حمایت از دانشجویان تا پایان امتحانات شد.

سید محمود حسینی پور ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهیدان والامقام مدافع سلامت، از تلاش ها و مجاهدات مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سراسر کشور در مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد و خدمات آنان را در این راه، درخشان و ماندگار توصیف کرد.

وی افزود: علیرغم خدمات ارزشمندی که بعد از انقلاب در حوزه به‌داشت و درمان در مازندران ارائه شد اما در توزیع عادلانه خدمات درمانی، غرب مازندران با توجه به جمعیت شناور گردشگر در ایام سال، در محرومیت قرار دارد و انتظار داریم این دغدغه به عنوان یک اولویت با کمک بخش خصوصی و حمایت وزارت بهداشت برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه