English

استاندار مازندران خبر داد؛

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای افزایش تحرک در واحدهای تولیدی تنکابن

استاندار مازندران گفت: در سفر شهرستانی بالغ بر 200 میلیارد تومان برای واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است که منجر به افزایش تحرک در این واحدها و فعالیت اقتصادی می شود.

اختصاص 200 میلیارد تومان برای افزایش تحرک در واحدهای تولیدی تنکابن

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن که با حضور 65 تن از مدیران کل و ستادی برگزار شد، بابیان این که حسب شاخص هایی که رهبری معظم انقلاب فرمودند، مهم ترین شاخص دولت، مردمی بودن و حضور میدانی در صحنه است، اظهار داشت: در این مقطع حساس همه مدیران به عنوان افسران جنگ نرم به دشمن اثبات کردند تحریم ها بی اثر است، گرچه سربازان دیپلماسی کشور فعالیت های خود را انجام می دهند.

وی توجه به مسائل روستاها را از اولویت های اساسی دولت سیزدهم دانست و ادامه داد: برای نخستین بار در تاریخ تنکابن، تمام روستاهای این شهرستان مورد بازرسی میدانی قرار گرفتند که یک اقدام جهادی بود.

استاندار مازندران با اشاره به این که در ماه های پیش رو؛ برنامه های اقتصادی دولت اندک اندک به ثمر خواهد نشست، یادآور شد: با جراحی اقتصادی دولت سیزدهم اکنون 40 درصد در مصرف آرد شاهد صرفه جویی هستیم و در تمام‌ روستاها خدمات توزیع آرد بهبود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه مسیری که شروع کردیم توقف ندارد و مدیران جهادی استان خستگی ناپذیر هستند، افزود: مدیران شهرستان باید قواعد و قوانین مجموعه خود را به نفع مردم تفسیر کنند تا مشکلات مردم به حداقل برسد.

حسینی پور با بیان این که نهایت تلاش با برنامه ریزی های اصولی برای جذب سرمایه گذاری باید صورت بگیرد تا به پویایی و اعتلای اقتصادی برسیم، ابراز داشت: همه دستگاه های متولی باید با اتخاذ روندهای درست، شتاب دهنده حرکت سرمایه گذاری در مناطق مختلف باشند و به هیچ وجه در این راه مانع ایجاد نکنند.

وی با اشاره به این که معاونین، مدیران و فرمانداران برای سرعت بخشی به روند توسعه و شکوفایی اقتصادی با جذب سرمایه گذار اختیار کامل دارند، اظهار داشت: ما بسیاری از اختیارات را به شهرستان تفویض کردیم و برای تحقق این مهم تیمی را مأمور کردیم.

استاندار مازندران تصریح کرد: عملکرد دستگاه ها در مازندران با نظارت های پنهان رصد می شود و مدیرانی که کوتاهی کنند حذف می شوند.

وی تأکید کرد: در ستاد تسهیل شهرستان تنکابن بالغ بر 200 میلیارد تومان برای واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است که منجر به افزایش تحرک در این واحدها و فعالیت اقتصادی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه