English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

حمایت کمیته امداد از ۳هزار و ۹۵۶ نیازمند اصفهانی مبتلا به سوءتغذیه

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان از حمایت کمیته امداد از ۳هزار و ۹۵۶ نیازمند اصفهانی مبتلا به سوءتغذیه در ۵ماهه سال جاری خبر داد.

حمایت کمیته امداد از ۳هزار و ۹۵۶ نیازمند اصفهانی مبتلا به سوءتغذیه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هادی بنایی گفت: کمیته امداد استان اصفهان بیش از یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان در طرح رفع سوءتغذیه به زنان باردار، مادران شیرده و کودکان مبتلا به سوءتغذیه، در ۵ماهه سال جاری کمک کرده است.

وی کمک به امنیت تغذیه نیازمندان را یکی از برنامه های این حوزه اعلام کرد و اظهار داشت: در طرح رفع سوءتغذیه زنان باردار و شیرده و کودکان زیر پنج سال نیازمند در ۵ماهه سال جاری، بیش از یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

هادی بنایی با اشاره به اینکه تا پایان امسال اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای طرح رفع سوءتغذیه کودکان کمتر از ۵ سال در نظر گرفته شده، ادامه داد: در پنج ماهه سال جاری با هدف کاهش ابتلاء به سوءتغذیه، از هزار و ۶۸۵ کودک زیر پنج سال حمایت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان درخصوص کمک به رفع سوءتغذیه زنان باردار و شیرده نیز افزود: در این مدت برای حمایت بیش از ۲ هزار مادر باردار و شیرده، ماهیانه ۲۵۰ هزار تومان به سرپرست خانوار آنها پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه حمایتی با همکاری و مشارکت کمیته امداد و معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی درحال انجام است، گفت: شناسایی کودکان دچار سوء تغذیه و نیازمند، مراقبت های ویژه بهداشتی، آموزش خانواده‌ها، پیگیری و پایش رشد کودک و مادر از جمله اقدامات دانشگاه علوم پزشکی بوده و تایید نیازمندی، شارژ بن‌کارت تغذیه و پیگیری دریافت سبد غذایی خانواده‌ ها از جمله وظایف امداد در این طرح می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه