English

از ابتدای ماه محرم تاکنون صورت گرفت؛

حمایت ۶۰ میلیارد تومانی خیران اصفهانی در طرح اطعام و احسان حسینی

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: اصفهانی ها از ابتدای ماه محرم تاکنون در طرح اطعام و احسان حسینی بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان به صورت نقد و کالا مشارکت داشته اند.

حمایت ۶۰ میلیارد تومانی خیران اصفهانی در طرح اطعام و احسان حسینی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباسعلی زارعان با ارائه گزارشی از اجرای طرح اطعام و احسان حسینی گفت: این طرح همچون سال های گذشته با هدف کمک به معاش مددجویان تحت حمایت و نیازمندان سطح استان، با همکاری و مساعدت خیران، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، مساجد و هیئات مذهبی در حال اجرا است.

وی در ادامه گفت: نیک اندیشان اصفهانی از ابتدای ماه محرم تاکنون در طرح اطعام و احسان حسینی ، بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان به صورت نقد و کالا مشارکت داشته اند.

زارعان با اشاره به اینکه این طرح تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، افزود: خیران با همکاری مراکز نیکوکاری کمیته امداد در این مدت، ۲۴هزار و ۴۳۱ بسته معیشتی و ۹۵۲هزار و ۶۹۰ پرس غذای گرم به نیازمندان اهدا کرده اند.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان، با قدردانی از مساعدت نیکوکاران، گفت: هم استانی های نیک اندیش می توانند تا پایان ماه صفر کمک های انسان دوستانه و خیرخواهانه خود را در قالب طرح اطعام و احسان حسینی از طریق مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان و یا با شماره گیری #۰۳۱۸۸۷۷ بدست نیازمندان واقعی برسانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه