English

در ادامه طرح اطعام و احسان حسینی انجام شد؛

طبخ و توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در شاهین شهر

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: همزمان با اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در ایام ماه محرم و صفر، 5 هزار پرس غذای گرم در شهر گز از توابع شهرستان شاهین شهر به ارزشی بالغ بر 100 میلیون تومان طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

طبخ و توزیع 5 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در شاهین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمیدرضا طاهری در حاشیه مراسم طبخ و توزیع 5 هزار پرس غذای گرم در شهرستان شاهین شهر، اظهار داشت: این نهاد تاکنون طرح های مختلفی برای اطعام و تامین بسته های معیشتی نیازمندان با همکاری خیران، سازمان ها، نهادها، گروه های جهادی و مراکز نیکوکاری اجرا کرده است.

وی با توجه به استقرار گروهی از نذرداران حسینی در شاهین شهر، گفت: امروز در ادامه طرح اطعام و احسان حسینی در شهر گز، طبخ بیش از 5 هزار پرس غذای گرم با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان انجام و میان نیازمندان توزیع می شود.

حمیدرضا طاهری با اشاره به اینکه به منظور ترویج فرهنگ خیر و احسان و کمک به همنوع و گره گشایی از کار مردم به دست مردم، طرح اطعام و احسان حسینی در ایام ماه های محرم و صفر اجرا می شود، ادامه داد: همزمان با شروع ماه محرم تا کنون یک میلیون و 470 هزار پرس غذای گرم و 78 هزار و 868 بسته معیشتی به مددجویان تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.

این مقام مسئول با تاکید به اینکه اجرای این طرح با هدف کمک به معاش نیازمندان است، افزود: تا کنون توزیع یک میلیون و 470 هزار پرس غذای گرم به ارزشی بالغ بر 35 میلیارد و 800 میلیون تومان و تعداد 78 هزار و 868 بسته معیشتی بالغ بر 17 میلیارد تومان در میان نیازمندان صورت گرفته است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان در پایان با اظهار امیدواری نسبت به افزایش ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان توسط خیران و مراکز نیکوکاری، اظهار داشت: طرح اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد و خیر اندیشان می توانند نذورات غیرنقدی خود را از طریق مراجعه به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری، همچنین نذورات نقدی خود را با شماره گیری کد دستوری #031*8877* یا واریز به شماره کارت 6063737000002509 در اسرع وقت به دست نیازمندان واقعی برسانند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه