English

رئیس کمیته امداد شهرستان سمیرم خبر داد:

توزیع ۳۰۰ پرس غذای گرم طبخ بین عزاداران حسینی در سمیرم

رئیس کمیته امداد شهرستان سمیرم گفت: ۳۰۰ پرس غذای گرم طبخ و میان عزاداران حسینی توزیع شد.

توزیع ۳۰۰ پرس غذای گرم طبخ بین عزاداران حسینی در سمیرم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اردشیر فرخ با اشاره به اینکه سنت حسنه اطعام و نذری دادن موجب تقویت ایمان و گشایش و وسعت رزق و روزی می شود، گفت: این مراسم با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، فاصله اجتماعی و ماسک برگزار و تعداد ۳۰۰ پرس غذای گرم طبخ و میان عزاداران حسینی توزیع شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سمیرم افزود: به مناسبت ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش، مراسم اهدای نذری در شهر حنا به گونه‌ای متفاوت با میزبانی یکی از خانواده های نیازمند تحت پوشش این نهاد انجام شد.

وی با بیان اینکه در طرح امسال، شاهد حضور نیکوکارانی با توان مالی ضعیف هستیم، ادامه داد: این خانواده با پس انداز یکساله خود و کمک مرکز نیکوکاری در اقدامی که نشان از ایثار و از خودگذشتگی و عشق به سیدالشهدا(ع) داشت، اقدام به برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در حیاط منزل خود و اطعام عزاداران و نیازمندان منطقه کرد.

فرخ وند با ابراز خرسندی از حضور خیران نیک اندیش که در اوج نیازمندی به برپایی مراسمات عزاداری اباعبدالحسین (ع) می پردازند، گفت: برای همراهی نیکوکاران در ارائه نذورات خود در این ایام طرح اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر پابرجاخواهد بود و خیران می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری#0314*8877* نذورات خود را در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان واقعی برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی