English

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان خبر داد:

توزیع ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم درماه رمضان بین مددجویان کمیته امداد در اصفهان

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از توزیع ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم درماه رمضان به مددجویان کمیته امداد در اصفهان خبر داد.

توزیع ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم درماه رمضان بین مددجویان کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان کمیته امداد اصفهان با اجرای طرح اطعام مهدوی ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم و ۱۱۰ هزار بسته غذایی به مددجویان و نیازمندان اهدا می‌کند.

وی ادامه داد: اطعام نیازمندان امسال در قالب رزمایش ملی بخشش ایرانیان و با اجرای طرح بزرگ اطعام مهدوی صورت خواهد گرفت که در آن به نیت ۳۱۳ یار امام عصر (عج) ۳۱۳ آشپزخانه در سراسر کشور برپا می شود و کمیته امداد اصفهان نیز با برپایی حداقل ۳۷ آشپزخانه ویژه بهداشتی(با حضور دائم نماینده اداره بهداشت) در سراسر استان در آن مشارکت خواهد کرد.

زارع افزود: در این طرح حداقل ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم با همکاری و همراهی خیران و مردم نیکوکار استان طبخ شده و پس از بسته بندی با لحاظ همه دستورالعمل های بهداشتی، درب منازل نیازمندان توزیع می شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ادامه داد: تفاوت این طرح با سال های گذشته در متمرکز کردن مراکز پخت به علت مسائل بهداشتی است ولی در نهایت نیات خیران و نیکوکاران است که درباره شیوه، محل و شکل توزیع غذای طبخ شده یا بسته های ارزاق، مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی در توضیح سایر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان امسال، گفت: هر ساله با همکاری خیران و نیکوکاران اقلام خوراکی خانوارهای نیازمند در قالب سبد کالا در میان آنها توزیع می شد که امسال در شرایط سختی که به خاطر شیوع ویروس کرونا و آسیب های اقتصادی آن برای اقشار نیازمند به وجود آمده است به لطف خدا و در صورت همکاری و همراهی مردم توزیع ۱۱۰ هزار بسته از این اقلام ضروری در برنامه این نهاد خواهد بود.

زارع با بیان اینکه ماه رمضان ماه کمک به نیازمندان و به ویژه ایتام است، گفت: طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین نیز که با هدف جلب حمایت خیران و نیکوکاران از این فرزندان اجرا می شود، در این ماه مبارک و به ویژه در شب های نورانی قدر با جدیت دنبال خواهد شد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان تحقق برنامه های حمایت از مددجویان ، نیازمندان و اقشار آسیب پذیر را مستلزم همکاری گسترده مردم عنوان کرد و گفت: راه های ارتباطی این نهاد با مردم برای جمع آوری مشارکت ها در شرایط کنونی به سمت روش های الکترونیکی هدایت شده و کد #۰۳۱*۸۸۷۷*، شماره ۰۹۶۸۸۷، پایگاه اینترنتی emdad.ir ، شماره حساب «۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲» و شماره کارت «۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹» نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران در کنار مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری در اختیار همشهریان عزیز قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه