English

سرپرست کمیته امداد اصفهان خبر داد:

کمک ۱۲ میلیارد تومانی مردم اصفهان در جشن نیکوکاری

سرپرست کمیته امداد اصفهان از کمک 12 میلیارد تومانی مردم اصفهان در جشن نیکوکاری امسال خبر داد.

کمک 12 میلیارد تومانی مردم اصفهان در جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع بیان داشت: مردم نیک اندیش اصفهان تا امروز بیش از ۱۲ میلیارد تومان به روش های مختلف در جشن نیکوکاری کمک کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد مناسبی نیز داشته است.

وی افزود:مردم بی نظیر استان اصفهان حتی با وجود شیوع ویروس کرونا مددجویان، ایتام و فرزندان نیازمند را فراموش نکردند و تا امروز بیش از ۱۲ میلیارد تومان به روش های مختلف در جشن نیکوکاری کمک کرده اند.

کریم زارع با یادآوری اینکه جشن نیکوکاری هر ساله در آستانه سال نو برای کمک به مددجویان و نیازمندان برگزار می شود، گفت: امسال این رویداد خیر و احسان با شعار «عید را به خانه هایشان ببریم» از ابتدای اسفند ماه آغاز شد و تا آخرین روزهای باقیمانده از سال نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا و تبعاتی که به دنبال داشت باعث شد که جشن نیکوکاری امسال با تغییراتی نسبت به سال های قبل همراه شود و رویکرد الکترونیکی و غیر حضوری در جلب مشارکت نیکوکاران و خیران بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر اینکه به دنبال شیوع ویروس کرونا احتمال مشارکت پائین در این جشن داده می‌شد، اظهار کرد: مردم بی نظیر استان اصفهان مددجویان ، ایتام و فرزندان نیازمند را در این شرایط فراموش نکردند و تا امروز بیش از ۱۲ میلیارد تومان به روش های مختلف در این جشن کمک کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد مناسبی نیز داشته است.

زارع، یادآور شد: بالغ بر ۱۱۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان استان در آستانه سال نو از این کمک‌ها بهره‌مند خواهند شد.

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان با تاکید مجدد بر اینکه جمع آوری کمک در جشن نیکوکاری تا واپسین روزهای سال ۹۸ ادامه خواهد داشت، گفت: خیران گرانقدر و همشهریان نیک‌اندیش می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری#۰۳۱*۱*۸۸۷۷* ، تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ یا واریز به‌حساب "۲-۳۰۹۱۴۰۷-۱۱-۲۴۰۱" و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در نشاندن لبخند رضایت بر لب‌های نیازمندان سهیم شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه