English

برای مقابله با بیماری کرونا انجام شد؛

پرداخت بیش از ۳ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد در اصفهان

سرپرست کمیته امداد اصفهان ازپرداخت بیش از 3 میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد برای مقابله با بیماری کرونا دراصفهان خبر داد.

پرداخت بیش از 3 میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع بیان داشت: برای مقابله با ویروس کرونا تا کنون بالغ بر ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در اصفهان پرداخت شده است.

وی با تاکید بر تمرکز و تلاش این نهاد برای جلوگیری از آسیب دیدن جامعه تحت حمایت در مواجهه با ویروس منحوس کرونا ، اظهار کرد: برای این منظور تا کنون بالغ بر ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در دو مرحله به جامعه تحت حمایت پرداخت شده است و در تلاشیم تا با همکاری خیران و نیکوکاران ارجمند این کمک ها را افزایش دهیم.

وی یادآور شد: این مبالغ به صورت نقدی و به روش غیر حضوری با اولویت بیماران خاص و صعب العلاج، سالمندان، مادران باردار و شیرده و سایر مددجویان در معرض خطر پرداخت شده است.

زارع کمک به مددجویان در این زمینه را وظیفه و دغدغه کمیته امداد عنوان کرد و گفت: در این مسیر نیازمند همیاری و همراهی مردم عزیز و خیر اندیش استان هستیم.

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان گفت: بهترین راه های موجود و در دسترس، استفاده از کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷*، تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و یا واریز به حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ به نام کمیته امداد اصفهان نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی