English

حجت الاسلام حسین زاده خبر داد؛

خدمت رسانی هادیان کریمه در ایام اربعین حسینی

مسئول واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به خدمت رسانی این واحد به زائران حرم بانوی کرامت گفت: در ایام اربعین با توجه به حضور گسترده زائران در آستان مقدس بانوی کرامت خدمات تبلیغی، پاسخگویی و مشاوره ای به زائران داده می شود.

خدمت رسانی هادیان کریمه در ایام اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام مهدی حسین زاده در گفت‌وگویی بااشاره به فعالیت واحد امور خانواده حرم مطهر در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: طرح هادیان کریمه که به صورت ثابت هر هفته سه‌شنبه شب‌ها، پنجشنبه شب‌ها و جمعه‌ها ظهر و شب با هدف ترویج معارف اهل بیت(ع) دنبال می‌شود، در ایام اربعین نیز به صورت ویژه و فوق العاده اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این طرح طلاب آموزش دیده حوزه علمیه دو ساعت قبل و دو ساعت بعد از نماز مغرب و عشاء در درب‌های ورودی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها مستقر می‌شوند و ضمن استقبال از زائران و تبلیغ چهره به چهره به تبیین سیره امام حسین علیه السلام و اهداف قیام عاشورا می پردازند.

مسئول واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه واحد مشاوره حرم مطهر بانوی کرامت نیز در ایام اربعین فعال است، گفت: ساعات فعالیت واحد مشاوره حرم مطهر صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ ویژه خواهران و عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ویژه برادران و خانواده ها در موضوعات روانشناسی، تربیت فرزند، خانواده، ازدواج، مشاوره تحصیلی و مشاوره عمومی است.

وی ادامه داد: واحد مشاوره زیر نظر اداره خانواده حرم مطهر کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها با ۳۵ مشاور خانم و آقا از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه خدمات مشاوره‌ای را به زائران حرم بانوی کرامت ارائه می‌کند و علاقمندان می‌توانند برای تعیین نوبت با شماره ۳۷۱۷۵۴۵۰ تماس گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه