English

بهرام خیاوی خبر داد؛

صدور ۵۳ هزار برگ بارنامه در شهرستان اردبیل

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل گفت: در 5 ماهه گذشته 53 هزار برگ بارنامه در شهرستان اردبیل صادر شده است.

صدور 53 هزار برگ بارنامه در شهرستان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهرام خیاوی ، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل در بازدید از شرکت های حمل ونقل کالای این شهرستان با بیان اینکه 34 شرکت در حوزه کالا در حال خدمات رسانی به مردم هستند گفت: در مدت یاد شده 774 هزار و 321 تن کالا از شهرستان اردبیل جابجا شده است.

وی با اشاره به اینکه در 5 ماهه گذشته 380 هزار نفر مسافر نیز توسط 21 شرکت مسافربری از این شهرستان جابجا شده اند گفت: این میزان جابجایی در قالب 63 هزار و 214 سفر انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل در جهت ارتقای ایمنی راهها،خط کشی 230 کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان را در 5 ماهه گذشته یادآور شد و گفت: 86 کیلومتر از شیب شیروانی راههادر 5 ماهه گذشته توسط راهداران اصلاح شده است.

خیاوی در مدت یاد شده از اصلاح و رفع افتادگی 225 کیلومتر از شانه راه در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: در 5 ماهه گذشته راهداران در دماغه ها و نقاط پربرخورد هزار و 600 عدد دپوی خاکی ایجاد کرده اند.

وی ایمن سازی 8 مورد از رمپ های ورودی و خروجی ، رنگ آمیزی هزار عدد از پایه تابلو و علائم، ایجاد روشنایی نقطه ای در 1 محل، تهیه و نصب 2 عدد از چراغ های چشمک زن، تعمیر 863 شاخه از گاردریل های آسیب دیده، ارتقای حفاظ انجام شده(نیوجرسی مفصلی) به طول 740 مترو نصب 700 مترحفاظ در پرتگاهها و آبروها و رفوژ میانی را از دیگر اقدامات مهم راهداران در 5 ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل حفاظت و صیانت از حریم راه را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با حضور 250 مورد گشت حریم در جاده ها تاکنون نسبت به شناسایی و توقف 30 مورد ساخت و ساز غیر مجاز اقدام شده، با اخذ دستور قضایی 22 مورد ساخت و ساز غیر مجاز قلع وقمع و تخریب شده است.

خیاوی با بیان اینکه در این مدت 70 مورد از بنر و تابلو های تبلیغاتی غیرمجاز شناسایی و قلع و قمع شده ادامه داد: 58 مورد اخطار و توقف کار به ساخت و ساز و درختکاری غیرمجاز ابلاغ شده همچنین از 20 مورد حفاری و درختکاری غیرمجاز نیز جلوگیری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه