English

آیدین مرادی خبر داد:

جابجایی ۵۸ هزار تن کالا در شهرستان پارس آباد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت: از ابتدای سالجاری 58 هزار تن کالا از این شهرستان جابجا شده است.

جابجایی 58 هزار تن کالا در شهرستان پارس آباد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، آیدین مرادی، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان اصلاندوز با بیان اینکه 14 شرکت حمل ونقل کالا در شهرستان پارس آباد در حال خدمات رسانی به مردم هستند گفت: در مدت یاد شده بیش از 9 هزاربرگ بارنامه در این شهرستان صادر شده است.

وی در مدت یاد شده به جابجایی بیش از 22 هزار نفر مسافر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این تعداد مسافر در قالب3 هزار و 687 سفر و توسط 40 دستگاه اتوبوس و 60 دستگاه سواری از شهرستان پارس آباد جابه جا شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد ارتقای ایمنی راهها را از اولویت های مهم راهداری عنوان کرد و گفت: در دو ماهه گذشته محورهای مواصلاتی شهرستان پارس آباد با استفاده از 128 تن آسفالت سرد و گرم لکه گیری شده و هم اکنون راهداران در همه محورها مشغول عملیات ایمن سازی، خط کشی، روکش آسفالت و آسفالت ریزی هستند.

مرادی با اشاره به اینکه راهداران در جهت جلوگیری از پرت شدن وسایط نقلیه 20 کیلومتر از شانه و افتادگی راه را اصلاح و تسطیح کرده اند گفت: 100 کیلومتر از حریم راههای روستایی و مرزی این شهرستان در دوماهه گذشته شن ریزی، تسطیح و موج گیری شده است.

وی حفاظت و صیانت از حریم راهها را خط قرمز راهداری دانست و گفت: با حضور 410 گشت راهداری در محورهای مواصلاتی این شهرستان تاکنون از 33 مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وساز غیر مجاز جلوگیری شده و با اخذ دستور قضایی 168 مورد حریم راه نیز آزاد سازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد نگهداری 20 هزار متر مربع از روشنایی و آشکارسازی 370 مورد از پل ها و نقاط پربرخورد با دپوی خاکی را در دوماهه گذشته یادآور شد و گفت: راهداران در جهت جلوگیری از تخریب پل ها در زمان سیلاب 580 متر مکعب لایروبی انجام داده اند.

مرادی رنگ آمیزی 112 پایه تابلو علائم و چراغ چشمک زن، رنگ آمیزی 40 مورد از سرعتکاهها، شستشوی 4 هزار عدد از علائم راهداری، نصب 22 مورد بنر اطلاعاتی و 14 مورد دکه های غیرمجاز را از مهمترین اقدامات راهداری شهرستان پارس آباد در دوماهه گذشته برشمرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه