English

آیدین مرادی خبر داد:

تجدید خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از راههای اصلی و فرعی پارس آباد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت:۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان پارس آباد در سال گذشته تجدید خط کشی شده است.

تجدید خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از راههای اصلی و فرعی پارس آباد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، آیدین مرادی ، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه راهداران در جهت ارتقای ایمنی راهها با استفاده از ۷۰۰ تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی این شهرستان را لکه گیری کرده اند گفت: در مدت یاد شده راهداران راه روستایی گوشلو-ایران آباد را با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار روکش آسفالت کرده اند.

وی افزود: با هدف تسهیل در رفت و آمد روستائیان عملیات زیرسازی و بهسازی حدود ۲۰ کیلومتر از راههای روستایی شهرستان جهت اجرای آسفالت به اتمام رسیده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه ۵ کیلومتر از راه گردشگری دور دریاچه مغان با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته بهسازی و احداث شده است گفت: در همین مدت ۵۳ میلیارد ریال برای احداث و تعریض پل عنبرلو و بهسازی جاده تازه کند هزینه شده است.

مرادی از انجام ۹۰۰ کیلومتر عملیات تسطیح، رگلاژ و حریم زنی در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت:با فعالیت گشت راهداری از ۱۵۰ مورد تجاوز به حریم جلوگیری شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه