English

آیدین مرادی:

بیش از ۷۲ هزارتن کالا در شهرستانهای پارس آباد و اصلاندوز جابجا شده است

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای پارس آباد و اصلاندوز گفت: امسال بیش از 72 هزار تن کالا در این شهرستان ها جا به جا شده است.

بیش از ۷۲ هزارتن کالا در شهرستانهای پارس آباد و اصلاندوز جابجا شده است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، آیدین مرادی ، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای پارس آباد و اصلاندوز در بازدید از شرکت های حمل ونقل کالا گفت: در دو ماهه نخست امسال بیش از ۷۲ هزار تن کالا در این شهرستان ها توسط ۱۵شرکت فعال در بخش حمل و نقل کالا جابه جا شده است.

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۱۱ هزارو ۵۲۱ برگ بارنامه نیز صادر شده است تصریح کرد: راهداران جهت برچیدن صحفه تابلو و علایم فرسوده و معیوب و بدون بازتاب، رنگ آمیزی سرعت کاه ها، حریم زنی راه اصلی و روستایی، لکه گیری آسفالت در راههای اصلی و فرعی و روستایی و رفع افتادگی شانه راه در محور سربند به زیوه بطول 46/5 کیلومتر و اصلاح سرعت کاه ها و رنگ آمیزی پایه تابلو و علایم و پایه های چراغ های چشمک زن در مسیرهای اصلی و اجرای عملیات لکه گیری با آسفالت سرد هستند.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای پارس آباد و اصلاندوز همچنین عنوان کرد: لکه گیری کلیه راههای اصلی شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز با آسفالت سرد انجام شده و لکه گیری راههای روستایی در حال انجام است.

مرادی گفت: شستشوی تابلو و علایم راهها به تعداد 2 هزار و 850 عدد و آزادسازی حریم راه بطول 58کیلومتر و اجرای روشنایی سه راهی کشت و صنعت شروع شده و انجام روشنایی سه راهی های ایران آباد و مغانسر در دست اجرا می باشد.

وی افزود: ساماندهی سه راهی و احداث پل عنبرلو در حال اجرا بوده و تا هفته دولت امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای پارس آباد و اصلاندوز از شروع زیرسازی راههای روستایی روستاهای ابراهیم کندی، بهسازی و آسفالت راههای روستایی اروج کندی و اجرای زیر سازی دور دریاچه کشت صنعت مغان در راستای توسعه گردشگری از توابع بخش اسلام آباد شهرستان پارس آباد خبر داد.

مرادی همچنین افزود: زیر سازی راههای روستایی کچی قشلاقی و قهرمانلو از روستاهای بخش مرکزی شهرستان اصلاندوز به اتمام رسیده و تا هفته دولت امسال آسفالت آن اجرا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه