English

رضا شیرین زاده خبر داد:

صدور ۲۸۳ هزار برگ بارنامه به رانندگان استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از صدور 283 هزار برگ بارنامه به فعالان عرصه حمل و نقل و رانندگان استان اردبیل خبر داد.

صدور 283 هزار برگ بارنامه به رانندگان استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا شیرین زاده ، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به صدور 283 هزار برگ بارنامه گفت: سال گذشته با تلاش فعالان عرصه حمل و نقل و رانندگان سخت کوش 4 میلیون تن کالا در استان جابجا شد.

وی فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از 12 هزار و 933 دستگاه ناوگان باری را در استان اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: ۱۱ هزارو 784 راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری استان اردبیل از توزیع بیش از 80 هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای در بین رانندگان استان خبر داد و افزود: با بیان اینکه توزیع لاستیک ناوگان‌های درون شهری و برون شهری به صورت نرم افزاری و تحت وب انجام شده و حواله‌های صادره نیز برحسب کارکرد ناوگان به صورت سیستمی صادر می‌شود.

شیرین زاده گفت: رانندگان استان جهت دریافت لاستیک ناوگان باری برون شهری بر اساس کارکرد و پیمایش می‌توانند با در دست داشتن اسناد مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا مراجعه کنند.

وی با قدردانی از فعالیت ها و تلاش های شبانه روزی رانندگان و فعالان عرصه حمل ونقل استان خاطرنشان کرد: وضعیت حمل ونقل بار و کالا در استان کاملا عادی و روان است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری استان اردبیل گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و شیوه نامه های بهداشتی به شرکت های حمل ونقل کالا و مسافر ابلاغ شده و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه