English

رضا شیرین زاده خبر داد؛

صدور بیش از ۱۹۷ هزار برگ بارنامه در استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از صدور بیش از 197 هزار برگ بارنامه در استان اردبیل خبر داد.

صدور بیش از 197 هزار برگ بارنامه در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا شیرین زاده ، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از شرکت های حمل ونقل با اشاره به اینکه در 8 ماهه نخست سالجاری فقط در شهرستان اردبیل957هزار و 827 تن کالا و بار توسط رانندگان پرتلاش به استان های همجوار جابجاشده است افزود: در 8 ماهه امسال 197 هزار و 62 برگ بارنامه در استان اردبیل صادر شده است.

او با بیان اینکه این کالاها جهت مصرف عموم به سطح استان و سراسر کشور حمل می شود گفت: عمده کالاهای جابجا شده شامل سیمان، گندم ،بنزین ،گازوئیل، چغندر قند و کود شیمیایی است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری استان اردبیل فعالیت 87 شرکت حمل ونقل کالا با بیش از 7 هزار و 800 دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و اظهار کرد:11 هزار و 400راننده پرتلاش و سخت کوش در بخش حمل ونقل کالا و بار استان فعالیت می کنند.

شیرین زاده وضعیت حمل ونقل کالا وبار در استان را عادی و روان دانست و افزود: در قالب کمیسیون ماده 12 نظارت ویژه بر عملکرد شرکت های حمل ونقل انجام می شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه