English

رضا شیرین زاده:

ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل کمترین میزان تخلفات و تلفات را دارد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی استان اردبیل کمترین میزان تخلفات و تلفات را دارد.

ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل کمترین میزان تخلفات و تلفات را دارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا شیرین زاده ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت 59 شرکت مسافربری در استان اردبیل خبر داد و گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی استان کمترین میزان تخلفات و تلفات را دارد.

وی از جابجائی یک میلیون و 222 هزار نفر مسافر در استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: از این میزان مسافر 615 هزار و 702 نفر توسط اتوبوس، 137هزار و 969 نفر مسافر با مینی بوس و 468هزار و 861 نفر مسافر توسط ناوگان عمومی سواری در 7 ماه گذشته به شهرهای مختلف جابجا شده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان اردبیل تعداد ناوگان عمومی مسافری استان اردبیل را هزارو 180 دستگاه بیان کرد و افزود:از این میزان 571 دستگاه سواری،368 دستگاه اتوبوس و 241 دستگاه نیز مینی بوس است.

شیرین زاده سفر با ناوگان عمومی مسافربری را ارزان و ایمن دانست و افزود: در قالب کمیسیون های ماده 11 و 12 به تخلفات مطرح شده در حوزه های ایمنی و ترافیک،مسافر و کالا رسیدگی می شود.

وی گفت: هموطنان عزیز و مسافران محترم می توانند هرگونه شکایات خود را از عملکرد شرکت های مسافربری از طریق سامانه های 1000141، شهراه و با مراجعه حضوری به دفتر ترمینال اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه