English

رضا شیرین زاده:

برخورد قانونی و قاطع با متخلفان راهداری در اردبیل اولویت است

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: برخورد قانونی و قاطع با متخلفان راهداری در اردبیل اولویت است.

برخورد قانونی و قاطع با متخلفان راهداری در اردبیل اولویت است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا شیرین زاده ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری به ۸۶ تخلف مطرح شده در حوزه‌های ایمنی و ترافیک، مسافر و کالا رسیدگی و ۸۲ رای نیز صادر شده است.

او با بیان اینکه از این میزان رای ۶۳ مورد مربوط به کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۹ رای نیز متعلق به کمیسیون ماده ۱۲ است، عدم پرداخت کرایه رانندگان ، عدم اخذ بارنامه، عدم رعایت ضوابط ایمنی، شکایات حوزه حمل و نقل مسافر و اضافه تناژ را ازعمده تخلفات رسیدگی شده در این کمیسیون‌ها دانست.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: بر اساس ماده ۱۲ آیین نامه حمل بار و مسافر مصوب ۱۳۷۸، رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل ونقل جاده‌ای در خصوص عدم رعایت مفاد و شرایط آیین نامه در کمیسیون ماده ۱۲ و هم چنین به استناد تبصره ماده ۶ اصلاحی قانون الزام شرکت‌ها و موسسات ترابری جاده‌ای به استفاده از صورت وضعیت مسافری و بارنامه مصوب ۱۳۸۱ به تخلفات ارجاع شده در کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی و باتوجه به نوع دفعات و تکرار تخلفات نسبت به لغو موقت اعتبار برگه فعالیت از یک ماه تا یکسال اقدامات لازم انجام می‌شود.

شیرین زاده با قدردانی از فعالیت‌های شبانه روزی تلاشگران عرصه حمل و نقل استان افزود:در صورت تکرار تخلف بیش از سه بار ظرف مدت دو سال نیز کمیسیون مذکور مجاز است برگ فعالیت متخلف را به طور دائم لغو نماید.

او برخورد قانونی و قاطع با متخلفان را یادآور شد و از مردم، رانندگان و صاحبان کالا و بار خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی سریع به اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه