English

علی رحمتی:

۷۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در اردبیل فعالیت می کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 87 شرکت حمل و نقل کالا با بیش از 7 هزار و 800 دستگاه ناوگان باری در استان در حال فعالیت هستند.

7800 دستگاه ناوگان باری در اردبیل فعالیت می کنند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار داشت: تاکنون 34 هزار لاستیک در بین رانندگان اردبیلی توزیع شده و این اقدام همچنان ادامه دارد تا مشکلات رانندگان هر چه سریع‌تر برطرف شود.

وی از جابه‌جائی بیش از یک میلیون تن کالا در استان اردبیــل خبر داد و افزود: در چهار ماه نخست امسال بسیاری از کالاها از جمله آب معدنی، چوب، گازوئیل و سایر محصولات جابه ‌جا شده‌اند و 87 شرکت حمل و نقل کالا با بیش از 7 هزار و 800 دستگاه ناوگان باری در استان در حال فعالیت هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با هدف حمایت از رانندگان سخت‌کوش و کاهش هزینه‌ها در این زمینه قرارگیری لاستیک به نرخ سهمیه برای رانندگان اولویت اساسی است و درصدد هستیم مشکلات رانندگان حمل و نقل کالا را در استان به حداقل برسانیم.

رحمتی تصریح کرد: وضعیت حمل و نقل در سطح جاده‌های استان اردبیل عادی و روان است و خوشبختانه در این زمینه مورد خاصی وجود ندارد و در راستای نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل نظارت‌های همه‌جانبه‌ای در ارتباط با رسیدگی به تخلفات آنان مبنای کار است.

وی بیان کرد: توسعه حوزه راهداری و رسیدگی به مشکلات برای ما اولویت اساسی است و در این زمینه درصدد هستیم با پیگیری‌های انجام یافته مطالبات کامیون‌داران را برطرف و در راستای ارائه خدمات به آنان گام برداریم که این موضوع به عنوان یک اولویت و برنامه‌های مهم برای امسال است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه