English

رضا شیرین زاده خبر داد؛

افزایش ۱۴ درصدی مراجعه ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی اردبیل

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از افزایش 14 درصدی مراجعه ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی استان اردبیل خبر داد.

افزایش 14 درصدی مراجعه ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا شیرین زاده ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه در استان اردبیل 4 مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین فعالیت می کند گفت: 23 هزار و 264 دستگاه ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی استان مراجعه کرده اند که این میزان مراجعه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 14درصد افزایش یافته است.

وی افزایش 532درصدی تعداد مردودی خودروهای مراجعه شده را عنوان کرد و گفت: هزار و 932 دستگاه خودرو پس از اصلاح عیب و نواقص موفق به اخذ برگ معاینه فنی شده اند که این مهم نیز افزایش 726 درصدی را نشان می دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان اردبیل گفت: از 23 هزار و 264 دستگاه ناوگان سنگین مراجعه شده به مراکز معاینه فنی استان 18 هزارو 948دستگاه در مرتبه اول توانسته اند برگ معاینه فنی دریافت کنند.

شیرین زاده با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش از آنان خواست با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی از سلامت خودروی خود مطلع شوند و می توانند کمک موثری به شهر و استان در راستای کاهش و جلوگیری از آلودگی هـوا داشته باشند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه