English

توزیع بیش از ۱۶ هزار جفت لاستیک در استان اردبیل

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از توزیع بیش از 16 هزار جفت لاستیک در بین رانندگان استان اردبیل خبر داد.

توزیع بیش از 16 هزار جفت لاستیک در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا شیرین زاده با بیان اینکه از مردادماه سال گذشته بیش از 16 هزار جفت لاستیک با نرخ سهمیه در بین رانندگان پرتلاش استان توزیع شده و این مهم همچنان ادامه دارد تصریــح کرد:توزیع لاستیک به نرخ سهمیه در راستای حمایت از رانندگان سخت کوش در جهت کاهش هزینه های آنان همچنان ادامه دارد.

وی افزود: مالکان ناوگان عمومی حمل و نقل بار و مسافر جاده ای سنگین و نیمه سنگین می توانند با در دست داشتن مدارک متعلق به خود و وسیله نقلیه شامل کارت هوشمند ناوگان، کارت ناوگان و برگ سبز مالکیت ناوگان نسبت به دریافت لاستیک مورد نیاز به نرخ مصوب با مراجعه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اقدام نمایند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان اردبیل در خصوص میزان لاستیک تخصیص یافته به ازای پیمایش برای ناوگان عمومی جاده ای نیز گفت:بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به ناوگان عمومی مسافری اتوبوس به ازای هر 20000 کیلومتر کارکرد 2 حلقه ، مینی بوس به ازای هر 15000 کیلومتر کارکرد 2 حلقه، باری با ظرفیت تا 20 تن به ازای هر 20000 کیلومتر کارکرد 2 حلقه، باری با ظرفیت بیش از 20 تن تا 40 تن به ازای هر 15000 کیلومتر کارکرد 2 حلقه و باری با ظرفیت بیش از 40 تن به ازای هر 10000 کیلومتر کارکرد 2 حلقه در نظر گرفته شده است.

وی از جابجائی 746 هزارتن کالا در فصل بهار در استان اردبیــل خبر داد و گفت:  گندم،سیمان،سیر،آب معدنی،انواع چوب و سایر محصولات کشاورزی عمده کالاهای جابجا شده در سه ماه نخست سال جاری در استان اردبیل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه