English

کلیم الله وثوقی خبر داد:

تجدید خط کشی هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل از تجدید خط کشی هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

تجدید خط کشی هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم الله وثوقی ، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل از تجدید خط کشی هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل و جلوگیری از 507 مورد ساخت و سازغیرمجاز و تجاوز به حریم راه را از دیگر اقدامات راهداران دانست و ضمن قدردانی از حمایت های دستگاه قضائی افزود: حفاظت و صیانت از راه و حریم آن خط قرمز راهداری است.

وی بیان کرد: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی 85 پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اعتباری بالغ بر هزار و 500 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل از فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری و 11 هزارو 400 راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل استان خبر داد و گفت: 251 هزار تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار به کشورهای آذربایجان ،روسیه ،گرجستان و حوزه قفقاز صادر شده است.

وثوقی با اشاره به وضعیت مطلوب حمل ونقل کالا و مسافر استان تصریح کرد: با تلاش رانندگان و فعالان بخش حمل ونقل 3 میلیون و 507 هزار تن کالا در استان اردبیل در 10 ماه گذشته جابجا شده و 246 هزارو 316 برگ بارنامه نیز صادر شده است.

او با اشاره به جابجائی بیش از یک میلیون نفر مسافر در استان اردبیل افزود: هزار و 110 دستگاه ناوگان مسافری با 54 شرکت حمل ونقل و 2 هزار و 600 راننده پرتلاش درحال خدمات رسانی به مردم عزیز هستند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی