English

بهرام خیاوی خبر داد؛

جابجایی بیش از ۲۱۲ هزار مسافر در شهرستان اردبیل

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل گفت: در سه ماهه گذشته 212 هزار و 847 نفر مسافر از این شهرستان جابجا شده اند.

جابجایی بیش از 212 هزار مسافر در شهرستان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهرام خیاوی، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل در بازدید از پایانه های مسافربری شهرستان اردبیل با بیان اینکه این میزان جابجایی مسافر در قالب 37 هزار و438 سفر انجام شده است گفت: این میزان جابجایی درمقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود 196 هزار و 132نفرمسافر بود رشد بیش از 8 درصدی را نشان می دهد.

وی با اشاره به فعالیت 21 شرکت مسافربری در شهرستان اردبیل گفت: در فصل بهار 430 هزار و 311 تن کالا نیز از این شهرستان جابجا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل در مدت یاد شده از صدور 290 هزار و 870 برگ بارنامه دراین شهرستان خبر داد و گفت: 34 شرکت حمل ونقل کالا در شهرستان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و رانندگان هستند.

خیاوی تعمیر و تجهیز 38 دستگاه ازماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری را در سه ماهه گذشته یادآور شد و گفت: جهت انجام فعالیت های راهداری بصورت مستمرماشین آلات راهداری در جاده بازرسی و همچنین ضایعات،تجهیزات و ماشین آلات فرسوده جمع آوری و به اداره ماشین آلات انتقال داده شده است.

وی در جهت حفاظت و صیانت از حریم راهها بعنوان سرمایه ملی، از شناسایی،تخریب و قلع و قمع 36 مورد ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان اردبیل خبرداد و گفت: با حضور گشت راهداری در محور ها تاکنون صد مورد درختکاری،حفاری وبساط دستفروشان غیرمجازتخریب و جمع آوری، 55 مورد تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز شناسایی و جمع آوری و همچنین 5 مورد شانه سازی انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل اصلاح 8 هزار متر شیب شیروانی راههای روستایی،شستشوی مستمر علائم،انسداد 4 مورد راههای دسترسی غیرمجاز در محور اردبیل –رضی،پاکسازی رفوژوسط جاده در مسیر اردبیل –خلخال و اردبیل-سرعین،جمع آوری زباله و حاشیه جاده از نخاله های ساختمانی درمسیر اردبیل-ارجستان-بنفشه درق-زردآلو وسردابه و ایمن سازی رمپ های ورودی و خروجی محور سردابه را از دیگر اقدامالت مهم راهداران شهرستان اردبیل در سه ماهه گذشته برشمرد.

خیاوی در جهت ارتقای ایمنی راهها به نصب 400 عدد استوانه ایمنی در نقاط حادثه ساز و پربرخورد اشاره کرد و گفت: در مدت یاد شده راهداران پرتلاش شهرستان اردبیل بیش از 200 کیلومتر از افتادگی شانه راه را اصلاح و رفع کرده اند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه