English

رضا فرج پور خبر داد:

افزایش ۱۳ درصدی جابجایی مسافران در شهرستان مشگین شهر

رئیس اداره راهداری شهرستان مشگین شهر گفت: طی دو ماهه نخست امسال جابجایی مسافر در این شهرستان نسبت به سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است.

افزایش 13 درصدی جابجایی مسافران در شهرستان مشگین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا فرج پور، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر در بازدید از محور اهر-مشگین شهر در دو ماهه گذشته از جابجایی ۱۴ هزارو ۱۵۵ تن کالا توسط ۶ شرکت حمل ونقل کالا در شهرستان مشگین شهر خبر داد و گفت: در مدت یاد شده ۴۱ هزارو ۲۳۵ نفر مسافر نیز از این شهرستان جابجا شده اند که در مقایسه با سال گذشته ۱۳ درصد افزایش را شاهد هستیم.

وی افزود: طی این مدت ۳۰ کیلومتر از راههای روستایی این شهرستان زیرسازی و بهسازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه بهسازی و هموار سازی راههای روستایی با هدف تسهیل در رفت و آمد آنها از اولویت های مهم راهداری است گفت: راهداران ۷۵۰ کیلومتر از حریم راههای اصلی،خاکی و شنی را تسطیح،رگلاژ و تیغ زنی کرده اند.

فرج پور در جهت ارتقای ایمنی راهها با استفاده از آسفالت سرد و گرم لکه گیری هزار و۸۰۰ متر مربع از راههای این شهرستان را یادآور شد و گفت: طی این مدت ۱۵۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه توسط راهداران اصلاح و رفع شده است.

وی از آماده سازی ۴۵۰ متر از پیچ قصابه برای آسفالت ریزی خبرداد و گفت: با هدف هدایت ترافیک روان ۸۰ کیلومتر از راههای اصلی و فرعی شهرستان مشگین شهر خط کشی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه