English

رضا فرج پور مطرح کرد؛

توزیع بیش از یک هزار حلقه لاستیک سهمیه ای در مشگین شهر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر از توزیع یک هزار و 292 حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه ای بین رانندگان شهرستان مشگین شهر خبر داد.

توزیع بیش از یک هزار حلقه لاستیک سهمیه ای در مشگین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا فرج پور ، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر در جهت رفع نیاز رانندگان و جلب رضایت آن ها از توزیع یک هزار و 292 حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه ای بین رانندگان شهرستان مشگین شهر خبر داد و گفت: برای دید بهتر رانندگان و مترددین در جاده 240 متر مربع علایم و بنر های اطلاعاتی و 310عدد بازتاب ایمنی توسط راهداران نصب و همچنین 105 عدد از تابلوهای فرسوده و معیوب از سطح جاده های این شهرستان جمع آوری شده است.

وی نصب و ترفیع 225 عدد از شاخه گاردریل ها، نگهداری روشنایی تونل ازادگان و 350 عدد از چراغ های چشمک زن ،رنگ آمیزی هزار و 150 متر از سرعتکاه ها و همچنین اصلاح 2 هزار متر مکعب از شیب شیروانی بزرگراه را از مهمترین اقدامات راهداران در 7 ماهه امسال برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه راهداری شهرستان مشگین شهر مسئولیت نگهداری هزار و 280 کیلومتر از راه های ارتباطی رابر عهده دارد گفت: راهداران زحمتکش این شهرستان جهت صیانت و حفاظت از حریم راه ها بعنوان سرمایه ملی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات هستد.

فرج پور گفت: جهت هدایت ترافیک روان در جاده 300 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر در 7 ماهه امسال خط کشی شده است.

وی با بیان اینکه افزایش ضریب ایمنی جاده و بهسازی راه های روستایی از اولویت های مهم راهداری و وظایف راهداران است گفت: راهداران زحمتکش شهرستان مشگین شهر با استفاده از هزار و 200 تن آسفالت سرد و گرم مسیر راه های اصلی ،فرعی و روستایی این شهرستان را لکه گیری کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مشگین شهر با اشاره به اینکه در راستای کاهش تصادفات جاده ای 13 کیلومتر از جاده های این شهرستان روکش آسفالت شده است اظهار کرد: برای جلوگیری از خروج وسیله نقلیه از مسیر 50 کیلومتر شیار لرزاننده و هشدار دهنده در محورهای مواصلاتی این شهرستان نصب شده است.

فرج پور در 7 ماهه امسال از تسطیح ،رگلاژ ،تیغ زنی و شن ریزی هزار و 200 کیلومتر از راه های اصلی، روستایی ،خاکی و شنی در شهرستان مشگین شهر خبر داد و بیان کرد: در مدت یاد شده راهداران پرتلاش این شهرستان 700 کیلومتر ریزش برداری انجام داده و 180 کیلومتر از افتادگی شانه راه را اصلاح کردند.

وی زهکشی 200 متر از پیچ احمد بیگلو وجاده هریس را یاد آور شد و تصریح کرد: در جهت ارتقای ایمنی راه ها 115 عدد مخروط ایمنی و هدایت کننده و هزار و 500 عدد بازتاب ایمنی جدید در سطح جاده های شهرستان مشگین شهر نصب شده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه