English

رئیس اداره راهداری مشگین شهر مطرح کرد؛

توزیع ۶۵۲ حلقه لاستیک بین رانندگان شهرستان مشگین شهر

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر از توزیع 652 حلقه لاستیک با نرخ مصوب دولتی بین رانندگان این شهرستان در سه ماهه اول سالجاری خبرداد.

توزیع 652 حلقه لاستیک بین رانندگان شهرستان مشگین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ​ رضا فرج پور در بازدید از محور مشکین شهر پارس آباد با بیان اینکه، این تعداد لاستیک در بین 326 راننده کامیون توزیع شده است گفت:در جهت حمایت ازناوگان حمل ونقل جاده ای توزیع لاستیک سهمیه ای ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از جابجایی 28 تن کالا و بار در فصل بهار در شهرستان مشگین شهر خبر داد و افزود:در سه ماهه امسال بیش از 68 هزارو136 نفر مسافر نیز از این شهرستان توسط بخش حمل ونقل عمومی  جابه جا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 4/5 درصد افزایش نشان می دهد.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه در سه ماه سالجاری  تعمیر سه دستگاه ابنیه فنی در محور مشگین شهر- پارس آباد و یک دستگاه نیز در محور مشگین شهر به هریس انجام شده است تصریح کرد:راهداران سخت کوش توانستند با 500 تن آسفالت سرد و گرم راه های اصلی،فرعی و روستایی این شهرستان را لکه گیری کنند.

فرج پور گفت: با توجه به تاکیدات مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل مبنی بر حفظ حریم راه ها و برخورد قاطع با متخلفان،توانستیم در این زمینه از 18 مورد تجاوز به حریم راهها و ساخت و سازغیرمجاز جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای کاهش تصادفات و افزایش ایمنی و روان تر شدن ترافیک در محورهای مواصلاتی تاکنون 42 مورد رنگ امیزی سرعت گیر و 630 عدد شستشوی علایم  درراه های اصلی و فرعی شهرستان انجام شده است اظهار داشت:8 کیلومتر از راه های روستایی شن ریزی و  345 کیلومترنیز تسطیح  و موج گیری شده است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر نصب 150 عدد علائم ایمنی ،نصب و تعمیر84  شاخه گاردریل و نصب دو دستگاه پل در روستاهای مزرعه خلف را از دیگر اقدامات مهم این اداره در فصل بهار برشمرد و گفت:در جهت حفظ ونگهداری از حریم راهها نیز 310 کیلومتر از راههای شهرستان مشگین شهر تسطیح و پاکسازی شده و در کنار ان تابلوهای فرسوده و معیوب از سطح راه برچیده شدند.

وی پاکسازی نخاله و زباله در هزار و 750 مترمکعب از جاده قدیم مشگین شهر به اردبیل را یادآور شد و بیان کرد:تاکنون 435 متر مکعب ریزش برداری انجام شده و راهداران پرتلاش این شهرستان بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مردم و رانندگان در جاده ها هستند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی