English

رضا فرج پور:

مشکلات رانندگان مشگین شهر در اسرع وقت برطرف می شود

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به رانندگان مشکلات رانندگان مشگین شهر در اسرع وقت برطرف می شود.

مشکلات رانندگان مشگین شهر در اسرع وقت برطرف می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا فرج پور رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود 12 کیلومتر روکش آسفالت انجام شده و راهداران پرتلاش دیار سبلان 927 تن آسفالت سرد و گرم نیزجهت لکه گیری جاده های استفاده کرده اند.

وی با اشاره به اینکه برای بالا بردن ضریب ایمنی راهها تاکنون بیش از 970کیلومتر از حریم راههای اصلی،روستایی و خاکی شهرستان مشگین شهر رگلاژ و تسطیح شده است افزود:در مدت یاد شده راهداران مشگین شهر 645 کیلومتر ریزش برداری و 120 کیلومتر از افتادگی شانه راه را اصلاح کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر به زهکشی 200 متر از پیچ احمدبیگلو و جاده هریس اشاره کرد وگفت: 4 دستگاه ابنیه فنی تعمیر و دو دستگاه نرده پل جدید نیز نصب شده است.

فرج پور با بیان اینکه با فعالیت گشت راهداری تاکنون 35عدد تابلو و بنر غیرمجاز از سطح جاده های شهرستان مشگین شهر برچیده شده است اظهار کرد:در 5 ماهه امسال توسط راهداران 70عدد تابلوی فرسوده جمع آوری ،270عدد تابلوی ایمنی جدید نصب و هم چنین 200 متر مربع علائم اطلاعاتی وهشداری در بزرگراه ها نصب شده است.

وی نصب 72 شاخه گاردریل ،اصلاح 2 هزار متر مکعب شیب شیروانی در بزرگراه مشگین شهر، 380 کیلومتر قنوزنی وعلف چینی 40 دستگاه قرنیه پل ها را از دیگر اقدامات راهداری این عنوان کرد و افزود:به همت راهداری شهرستان مشگین شهر هزار و 500 عدد بازتاب ایمنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان نصب و هزار و 200 متر مکعب برداشت و پاکسازی نخاله در بزرگراه و جاده قدیم مشگین شهر انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر برای حل مشکل رانندگان و جلب رضایت انها از توزیع856 حلقه لاستیک  به نرخ دولتی و سهمیه در بین رانندگان این شهرستان خبرداد و گفت:راهداران زحمتکش شهرستان مشگین شهر جهت کاهش تصادفات 650 متر از سرعتگاهها را رنگ آمیزی کرده اند.

فرج پور طول حوزه استحفاظی اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر را هزارو280 کیلومتر دانست و تصریح کرد:راهداران شهرستان مشگین شهر درمدت یاد شده با طی مسافت 25 هزار کیلومتر در محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر به مردم و مسافران خدمات رسانی کرده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه