English

محبوب حیدری خبر داد؛

افتتاح ۵۶ کیلومتر بزرگراه تا پایان سال جاری در اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی ۵۶ کیلومتر بزرگراه در این استان در دست اجراست که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح ۵۶ کیلومتر بزرگراه تا پایان سال جاری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محبوب حیدری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۱۵ کیلومتر از این  بزرگراه مربوط به شهرستان گرمی است و بدلیل پذیرش نشدن مدارک و مستندات شرکت کنندگان در مناقصه  دوباره مناقصه آن تجدید شده است که پیمانکار عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

وی از اختصاص هشت هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب تهاتر نفتی برای طرح‌های بزرگراهی استان اردبیل خبرداد و گفت: از محل تهاتر نفت در بودجه ۱۴۰۱ برای پروژه بزرگراهی گرمی – بیله‌سوار یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال، اردبیل – مشگین‌شهر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و اردبیل – سرچم چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص می‌یابد.    

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه عملیات اجرایی بزرگراه اردبیل– مشگین‌شهر مطلوب است گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این بزرگراه به بهره‌برداری برسد.

حیدری درباره عملیات اجرایی جاده پارس‌آباد- سربند و مشگین‌شهر گفت: در کنار تکمیل مطالعات، احداث بزرگراه در این مسیر در حال اجراست که پیش‌بینی شده تا پایان سال ۲۰ کیلومتر آن به روی خودروها گشوده شود.

وی می گوید: در طرح چهارخطه گرمی - بیله‌سوار هم پیمانکاران در ۲ قطعه فعال هستند و کارها به شکل مطلوب پیش می‌رود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افتتاح ۵۲ کیلومتر پروژه بزرگراهی در استان را یادآور شد و گفت: اعتبار این پروژه ۱۰هزار میلیارد ریال بود که جهت استفاده مردم به روی خودروها گشوده شد.

حیدری با بیان اینکه احداث بزرگراه و آزادراه از مطالبات اصلی مردم استان اردبیل در راستای افزایش ایمنی است گفت: احداث و اجرای بزرگراه در این استان از شمال تا جنوب از اولویت‌های مهم اداره کل راه و شهرسازی است.

وی از تامین زمین در تمامی شهرستان‌ها برای ساخت و تولید مسکن ملی خبر داد و گفت : در سایه همکاری و حمایت مسئولان استانی در هیچ یک از شهرستان‌های استان مشکلی در تولید و اجرای پروژه نهضت ملی مسکن نداریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تامین زمین برای ساخت مسکن ملی را رایگان اعلام کرد ‌و گفت: دولت علاوه بر این‌ تسهیلات و مساعدت‌های جدیدی را نیز برای حمایت از متقاضیان مسکن در نظر گرفته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه