English

چشم انتظاری‌ها همچنان ادامه دارد؛

تلاش‌ مردم با دستان خالی برای یافتن یاسین

ریزش کوه در مسیر منطقه روستای جمشیدآباد و چم‌ نمشت، موجب مسدود شدن رودخانه سیمره و مفقود شدن یکی از ساکنان شهرستان دره‌شهر شده است.

تلاش‌ مردم با دستان خالی برای یافتن یاسین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، ۳۱ شهریور سال جاری به علت بروز حادثه ریزش کوه در مسیر رودخانه سیمره، جوانی دره‌شهری به نام یاسین بهرامی مفقود گردید. 

متاسفانه با وجود اینکه که 11 روز از وقوع این حادثه میگذرد نه تنها علت بروز ریزش ناگهانی کوه در دره‌شهر مشخص نشده است، بلکه هنوز هم خبری از یاسین این جوان مفقودی نیست که همین امر نارضایتی بسیاری از مردم منطقه را به دنبال داشته است.

چشم انتظاری خانواده فرد مفقود شده

امیر سیفی از آشنایان جوان مفقودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری موج گفت: یاسین بهرامی جوانی دره‌شهری است که ظهر روز پنجشنبه مورخ ۳۱شهریور به قصد ماهیگیری به کنار رودخانه سیمره می‌رود و به علت ریزش ناگهانی کوه در رودخانه سیمره غرق می‌شود.

وی افزود: نه تنها هنوز علت ریزش کوه مشخص نشده بلکه بیش از 11 روز است خانواده و همسرو فرزندان یاسین چشم انتظار جوان خود هستند و متاسفانه به علت عدم برخورداری از تجهیزات کافی هنوز اثری از یاسین بهرامی نیست.

آواربرداری مردم منطقه با دستان خالی

حسین اولاد از دیگر ساکنان دره‌شهر به خبرنگار  موج گفت: با توجه به اینکه از سوی مسئولان اقدام چشم‌گیری جهت پیدا کردن یاسین صورت نگرفته، خود مردم بومی منطقه ناگزیر با دست خالی و بدون تجهیزات مناسب به کنار کوه رفته و مشغول آواربرداری هستند.

وی با بیان اینکه از گذشته تا کنون افراد بسیاری در سد سیمره غرق شده‌اند، افزود: متاسفانه هنوز هم ریزش کوه یک خطر جدی برای مردم کنار رودخانه محسوب می‌شود که در همین راستا از مسئولان استانی انتظار می‌رود به کمک مردم دره‌شهر برای یافتن جوان از دست رفته‌شان بیایند.

لزوم استقرار ماشین‌آلات در منطقه

هوشنگ طاهری فرماندار شهرستان دره‌شهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار داشت: چند روز پیش در پی ریزش کوه در حاشیه رودخانه سیمره یکی از ساکنان شهرستان دره‌شهر متاسفانه در رودخانه غرق شد.

 وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع تیم ستاد بحران شهرستان، هلال احمر و نیروهای نظامی و امنیتی با توجه به صعب‌العبور و خاکی بودن وارد منطقه شدند و عملیات بحران را آغاز کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه بحث آواربرداری و خاک برداری هنوز به کمک مردم بومی منطقه ادامه دارد،تصریح کرد: به علت صعب‌العبور بودن منطقه و حجم وسیع ریزش نیاز به ماشین آلات قوی‌تری می‌باشد.

از مسئولان ارشد استانی انتظار می‌رود در راستای انجام وظیفه خود و پیدا شدن فرد مفقودی اقدامی چشمگیر انجام دهند تا ذره‌ای از غم و اندوه خانواده مفقودی کاسته شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه