English

سجاد حیدری خبر داد؛

جمع آوری کاغذهای باطله با هدف کمک به مستمندان هرمزگان

دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) هرمزگان از راه اندازی پویشی با عنوان «کاغذ مهربانی» در راستای کمک به مستمندان استان خبر داد.

جمع آوری کاغذهای باطله با هدف کمک به مستمندان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سجاد حیدری دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) هرمزگان در گفت‌وگو با موج در تشریح پویش «کاغذ مهربانی» و مفاهیم نهفته در شعار «با اهدای کاغذهای باطله غم‌های مستمندان را مچاله کنیم»، اذعان داشت: در ماه مبارک رمضان کارهای خیر و بابرکتی انجام می‌شود و در شرایطی که وضعیت مالی و اقتصادی اکثریت مردم نامساعد است، تصمیم گرفتیم پویشی را تحت عنوان پویش کاغذ مهربانی، با هدف جمع‌آوری کاغذهای باطله موجود در سراسر استان هرمزگان و به‌خصوص شهر بندرعباس در راستای تأمین هزینه‌های خانواده‌های کم‌تر برخوردار ساکن حاشیه شهرها و تهیه ارزاق و تأمین بخشی از نیازهای این خانواده‌ها راه‌اندازی کنیم.

حیدری اضافه کرد: جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و در قالب گروه‌های جهادی چند سالی است در حاشیه شهرهای استان فعالیت دارد و ما به دنبال تحولات مثبتی در محلات حاشیه‌نشین هرمزگان هستیم.

کاغذ

وی در ادامه ضمن بیان اینکه این پویش از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده است، عنوان کرد: پویش‌های اینچنینی بیشتر در نهادهای دولتی دیده شده است اما جای بسی خرسندی دارد که این پویش توانسته با استقبال خوبی از سوی مردم هم مواجه شود.

حیدری در پایان اضافه کرد: علاقه‌مندان و خیران می‌توانند برای شرکت در این پویش و کسب اطلاعات بیشتر و تحویل کاغذهای باطله خود با شماره تلفن ۰۹۱۷۵۷۴۵۹۲۲ تماس بگیرند یا شخصاً به ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان مراجعه کنند و کاغذهای باطله را تحویل دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه