English

مسئول بسیج رسانه مازندران:

دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در مازندران برگزار می شود

مسئول بسیج رسانه مازندران از برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد و گفت: شناسایی خبرنگاران انقلاب و تولید محتوا برای حفظ دستاوردها از جمله اهداف است.

دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ،  عبدالمهدی حق شناس ظهر در نشست رونمایی از پوستر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مازندران اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره، ملاک برای سنجش و توانایی خبرنگاران انقلابی و تولید محتوای انقلابی برای حفظ دستاوردها ذکر کرد و گفت: اولین دوره جشنواره سال گذشته برگزار شده است.

وی اظهار داشت: جشنواره دیگری با عنوان سردار صلح با موضوع صلح جهانی در بخش تیتر و خبر برگزار می‌شود که به برترین‌های جشنواره تندیس و لوح تقدیر و جایزه ارائه و داوری جشنواره طی دو مرحله انجام خواهد شد.

حق شناس همچنین با اظهار اینکه از رسانه برتر نیز در این جشنواره تقدیر می‌شود، به اقدامات بسیج رسانه در هفته دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از خبرنگاران ایثارگر از جمله اقدامات بوده است.

حق شناس درباره کمک مومنانه بسیج رسانه گفت: ۶۱۴ بسته معیشتی بین ۲۱۴ خبرنگار در استان توزیع شده و همچنین توزیع ۵۰۰ بسته غذای گرم و۴۹۵ بسته سلامت نیز تحویل شده است.

هادی قنبری دبیر جشنواره ابوذر نیز با اظهار اینکه در سال جاری برای ارتقای کیفیت جشنواره محدودیت‌های اعمال شده است، افزود: قالب‌های جشنواره را محدود کردیم و نگاه تخصصی‌تر به جشنواره داشته‌ایم.

وی مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر را تا ۳۰ آبان ماه ذکر کرد و گفت: تاریخ نشر آثار باید از اول بهمن ماه ۹۸ تا ۲۵ آبان ماه ۹۹ باشد و آثار باید حتماً نشر داده شود و هر خبرنگار می‌تواند در هر بخش جشنواره پنج اثر ارسال کند.

قنبری، جهش تولید، اقتصاد مقاومتی، کمک مومنانه، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، کرونا، کمک مومنانه، مدافعان سلامت، مسئول اجتماعی، دستاوردهای انقلاب، ایثار و شهادت، بسیج و حوزه اقدام، بصیرت و امیدآفرینی، مقاومت و مکتب سلیمانی و حقوق شهروندی از جمله موضوعات جشنواره است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه