English

اجرای ۳۰ طرح مشارکتی ویژه مدارس استثنایی در خراسان رضوی

معاون اداره کل نوسازی خراسان رضوی بیان کرد: در قالب اجرای پویش ملی "آجر به آجر" تشویق خیرین برای مدرسه‌سازی هدف گذاری شده است و در این راستا همچنین پویش "صحن حرم مدرسه‌ام" که متاثر از لقب ثامن الحجج (ع) و ویژه مدارس استثنایی است.

اجرای ۳۰ طرح مشارکتی ویژه مدارس استثنایی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سعید طاهری معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: هم اکنون ۳۰ طرح مشارکتی ویژه مدارس استثنایی در استان در حال اجراست.

طاهری در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: با اتمام این طرح‌ها افزون بر ۱۸ هزار و ۱۰۰ متر مربع در قالب ۱۴۷ کلاس درس به فضای آموزشی استثنایی استان اضافه خواهد شد.

معاون اداره کل نوسازی خراسان رضوی تصریح کرد: در قالب اجرای پویش ملی "آجر به آجر" تشویق خیرین برای مدرسه‌سازی هدف گذاری شده است و در این راستا همچنین پویش "صحن حرم مدرسه‌ام" که متاثر از لقب ثامن الحجج (ع) است، ویژه مدارس استثنایی و در راستای شناخت و رفع نیاز‌های دانش آموزان و کودکان این حوزه در حال اجراست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا با افزایش میزان مشارکت‌های مردمی امکانات بهتر و بیشتری را برای کودکان استثنایی و به طور کل همه دانش آموزان استان فراهم آوریم.

طاهری در ادامه این سخنان متذکر شد: اجرای پویش صحن حرم مدرسه ام تا مهر ماه امسال ادامه دارد بر نقش مهم رسانه و اصحاب قلم در اشاعه امر خیر مدرسه‌سازی در میان مردم تاکید بسیار داریم.

معاون اداره کل نوسازی خراسان رضوی اعلام کرد: حمایت‌های معنوی و تلاش‌های افراد مختلف جامعه بخش مهمی از این فرهنگ سازی است که می‌تواند یاریگر ما در ارایه هر چه بهتر خدمات به دانش آموزان استان باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از مصادیق تقوا، احسان و نیکوکاری است برای ترویج این فرهنگ و سنت حسنه در ساخت مدرسه باید خیرین را هدایت و راهنمایی کرد تا دیگران نیز در این عرصه قدم بگذارند.

طاهری در خاتمه این خبر اطلاع داد: تمامی شهروندان می‌توانند ضمن مراجعه به درگاه ملی و سامانه "آجر به آجر" کمک‌های مادی و معنوی خود را در امر خیر مدرسه سازی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه