English

نماینده مردم سراب در مجلس:

سرعت مدارس در حال احداث سراب چشمگیر است

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مدارس در حال ساخت سراب، از روند کار مدارس در دست احداث ابراز رضایت کرده و آن را چشمگیر توصیف کرد.

سرعت مدارس در حال احداث سراب چشمگیر است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، یوسف داودی در جریان بازدید از مراحل احداث مدارس شهرستان اظهار کرد: پروژه های ملی و نیمه تمام خیر ساخت که با نظارت ناظران اداره کل نوسازی مدارس در حال احداث است، از سرعت چشمگیری برخوردار بوده و انشاءالله برای تحصیل دانش آموزان این منطقه در سال آینده آماده تحویل به آموزش وپرورش می باشد.

مدیرکل نوسازس و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی نیز در این بازدید در رابطه با مصالح بکار رفته در مدارس خاطرنشان کرد: در ساخت مدارس ملی و نیمه تمام خیر ساخت سراب، پیمانکاران ساختمانی متعهد، با تاکید بر آئین نامه استاندارد ملی از مصالح با کیفیت و استاندارد استفاده می کنند که ساختمان در مقابل زلزله های خطرناک ایمن می باشد.

فرهاد فرهودی با تقدیر از عمل شایسته خیران مدرسه ساز ، گفت: خیران مدرسه ساز شب و روز خود را برای خنده و به دست آوردن دل دانش آموزان وقف کرده و بیش از دولت برای کار مدرسه سازی در این استان اقدام کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: جهت فرهنگ سازی بهینه افتتاح پروژه ها و ارج نهادن به سازندگان مدارس که خیران مدرسه ساز می باشند، برنامه های افتتاح و کلنگ زنی ها را روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس در اختیار داشته باشد تا روند افتتاح با کیفیت مطلوب و خشنودی خیر و خانواده خیران انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه