English

سمینار سختی های مسیر کارآفرینی در ابرکوه برگزار شد

سمینار سختی ها و چالش های مسیر کارآفرینی، در ابرکوه با حضور علاقه مندان به حوزه کسب و کار برگزار گردید.

سمینار سختی های مسیر کارآفرینی در ابرکوه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، به همت پویش به سوی فردا سمینار سختی ها و چالش های مسیر کارآفرینی، در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش ابرکوه با حضور علاقه مندان به حوزه کسب و کار برگزار گردید.

در این جلسه کارآفرین برتر ابرکوه در سال 1400، سید مصطفی عظیمی، رییس هیات مدیره شرکت کویر فسفات و مدیرعامل شرکت توسعه گستر ابرکوه، نسبت به ارائه تجربیات خود در حوزه کارآفرینی به حاضرین پرداخت و از سختی ها و لذت های این مسیر گفت.

در این سمینار مهندس عظیمی به معرفی سوابق خود، نحوه قرار گرفتن در مسیر کارآفرینی، لوازم موفقیت در کارآفرینی، خصوصیات کارآفرینان، نکات ضعف کارآفرینان، بسترهای لازم برای رشد کارآفرینی در شهرستان و ارائه تجربیات خود در حل مشکلات فراروی کار پرداخت.

وی در ادامه شرایط شهرستان را برای ایجاد کسب و کارهای نو، کارآفرینی در حوزه تولید به دلایل شرایط اقلیمی و جغرافیایی ابرکوه و سرمایه گذاری را مناسب ارزیابی نمود و جوانان را برای شروع کار و تلاش و زحمت و پیگیری برای نیل به هدف فرا خواند.

در پایان مراسم به پاس قدردانی از زحمات طاقت فرسای چندین ساله مهندس عظیمی در خدمت به توسعه شهر، دسته گلی به رسم یادبود از طرف اعضای پویش به ایشان تقدیم گردید.

این سمینار به همت مرکز رشد واحدهای فناور ابرکوه و با حمایت آموزشکده فنی شریف ابرکوه، اداره کتابخانه های عمومی ابرکوه، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه، بنیاد خرد، گروه مهندسی آزادافزار و جمعیت یاوران زمین با حضور 53 نفر علاقه مند برگزار گردید.

لازم به ذکر است پویش به سوی فردا متشکل از افراد کارشناس علاقه مند به کتاب، گفتگو، تعالی فردی و توسعه شهر است که نسبت به برگزاری جلسات آموزشی، فرهنگ سازی در حوزه های مختلف با استفاده از نخبگان مهاجر شهر و به منظور تولید محتوای علمی در راستای ساختن فردایی بهتر تلاش می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه