English

حسن افتخاری خبر داد؛

بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۹۲۶ طرح گازرسانی در هفته دولت

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی بیان کرد: همزمان با هفته دولت امسال در بخش روستایی، افتتاح و بهره برداری از طرح گازرسانی به ۶۰ روستا و آغاز عملیات اجرایی در ۶۵ روستای دیگر انجام می‌شود.

بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۹۲۶ طرح گازرسانی در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در هفته دولت ۹۲۶ طرح گازرسانی با اعتبار۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

افتخاری در ادامه این خبر متذکر شد: همزمان با هفته دولت امسال در بخش روستایی، افتتاح و بهره برداری از طرح گازرسانی به ۶۰ روستا و آغاز عملیات اجرایی در ۶۵ روستای دیگر انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه شهری نیز در اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، پروژه گازرسانی به شهر باجگیران به عنوان تنها شهر بدون گاز استان به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

وی اظهار کرد: در مجموع با آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری طرح‌های امسال بیش از ۱۴ هزار خانوار شهری و روستایی جدید در خراسان رضوی از نعمت گازطبیعی بهره‌مند خواهند شدو  اعتبار طرح‌های گازرسانی بخش شهری و روستایی استان در هفته دولت امسال رقمی بالغ بر ۶۴۱ میلیارد تومان است.

افتخاری افزود: در حوزه گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی نیز در هفته دولت امسال ۲۲۰ مورد افتتاح و عملیات اجرایی گازرسانی به ۵۸۰ واحد تولیدی صنعتی استان با مجموع اعتبار ۴۰۳ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

 مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی یادآور شد: با بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۸۰۰ طرح گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی استان ۵۰ میلیون لیتر در سال ظرفیت جایگزینی مصرف فرآورده‌های مایع ایجاد شده که با فروش آن امکان ارزآوری برای کشور ایجاد خواهد شد.

 افتخاری در خاتمه اضافه کرد: شرکت گاز استان خراسان رضوی در حال حاضر وظیفه تامین گاز طبیعی ۲ میلیون و ۵۸۲ هزار خانوار شهری و روستایی را در ۹۵ شهر و ۲ هزار و ۵۵۶ روستا بر عهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه