English

یعقوبعلی نظری:

خدمت در نظام اسلامی با سایر الگوهای خدمت متمایز است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: نقطه تمایز نظام اسلامی با سایر نظامها در انجام خدمت به مردم برای کسب رضایت خداوند است که باعث تعالی روحی و معنوی افراد می‌شود.

خدمت در نظام اسلامی با سایر الگوهای خدمت متمایز است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: نقش پزشکان ، کادر درمان و داروسازان برای نجات جان مردم در دوره همه گیری کرونا ، فراموش نشدنی است زیرا آنها از جان خود مایه گذاشته اند.

نظری این سخنان را در مراسم بزرگداشت روز پزشک و داروساز اظهار کرد و در ادامه آن گفت: خدمت در نظام اسلامی با سایر الگوهای خدمت متمایز است و نقطه تمایز نظام اسلامی با سایر نظامها در انجام خدمت به مردم برای کسب رضایت خداوند است که باعث تعالی روحی و معنوی افراد می‌شود و نباید گذاشت روحیه مردمی بودن  و خدمتگزاری برای مردم خدشه وارد شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: انسانها در زمانها، موقعیت ها و شرایط خاصی که قرار می‌گیرند می‌توانند به کمالات معنوی نیز دست پیدا کنند و مدافعان سلامت در مسیر خدمت و نجات جان مردم در مسیر ارتقای معنویت گام‌های بسیاری برداشتند.

وی با اشاره به جایگاه مرجع و پناهگاه بودن پزشکان در جامعه تصریح کرد: مردم به شما اعتماد دارند و شما نیز استعدادی را که خداوند در اختیارتان قرار داده را در مسیر گره گشایی و خدمت به مردم گذاشته‌اید و ارتباط شما با افراد در کنار خدمت گرفتن آنها امکان تاثیر گذاری فرهنگی و معنوی بسیاری بر آنها دارد.

نظری در خاتمه خاطرنشان کرد: نقش تربیتی و تاثیرگذاری گروههای جهادی پزشکی نیز با توجه به این که افراد متخصص به نیازمندان مراجعه می‌کنند بسیار زیاد است زیرا پزشکان و افرادی که در این گروه ها فعالیت می‌کنند  چشمپوشی از نگاه مادی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه