English

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای صورت داد؛

تقدیر از پزشکان و پرسنل بیمارستان‌ها و تمام کسانی که در راستای مبارزه با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای مراتب تقدیر خود را از پزشکان و پرسنل بیمارستان‌ها و تمام کسانی که در راستای مبارزه با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند، اعلام کرد.

تقدیر از پزشکان و پرسنل بیمارستان‌ها و تمام کسانی که در راستای مبارزه با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن این بیانیه به شرح زیر است:

شیوع ویروس واگیردار کرونا در کشور و ابتلای شماری از هم‌وطنان به این ویروس جدید و جان‌باختن تعدادی از اقشار مختلف مردم  عزیز موجب حزن و اندوه شده است؛ در این میان، ایثار و همدلی مؤمنان و همراهی با مجاهدت‌های شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و کارکنان در مراکز درمانی صحنه‌هایی زیبا و پرافتخار در کشور رقم زده است.

بیانیه حاکیست:‌ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن قدردانی از همه ایثارها و مجاهدت‌های مردم و مسئولان و کادر بهداشت و سلامت کشور نکاتی را یادآور می‌شود: در این موقعیت حساس و خطیر، لازم است به پیروی از رهبری معظم انقلاب دام ظله العالی و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، همه با دقت و تعهد کافی به توصیه‌های بهداشتی و پیشگیرانه مسئولان کشور عمل کنیم که از جمله توصیه‌های مهم رعایت بهداشت فردی، ماندن در منزل و اجتناب از سفر است.

بیانیه ادامه یافته است: لازم است مسئولان محترم اجرایی مانع تخلف مفسدان اقتصادی و محتکران شوند و مسئولان محترم قضایی متخلفان را بدون اغماض تحت پیگرد قانونی قرار دهند تا تأمین امکانات پیشگیری و درمان برای مردم به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار با مشکل مواجه نشود.

در این بیانیه آمده است: نیروهای دفاعی کشور، با تمام توان به کمک مردم و دولت بشتابند و با ثبت و تحلیل تجربیات مبارزه با این آسیب ویروسی ظرفیت ایمن‌سازی کشور را در مواجهه با بحران‌های مشابه به سطح مطلوب افزایش دهند.

بیانیه حاکیست:جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صمیمانه شاکر و قدردان طلاب عزیزی است که با سازماندهی در گروه‌های جهاد سلامت و حضور شبانه‌روزی خود عاشقانه و شجاعانه به میدان مبارزه و کمک به نظام سلامت شتافتند، جان خود و خانواده هایشان را در معرض خطر جدی قرار داده اند و الگویی شایسته در انجام این حسنه پدید آوردند.

بیانیه ادامه یافته است: خاضعانه از خداوند متعال توفیق و سعادت همه مجاهدان سلامت و خادمان خستگی ناپذیر حوزه درمان را خواستاریم و از حضرتش عافیت و سلامتی کامل همه بیماران را مسئلت داریم؛ پروردگارا، درگذشتگان را مشمول رحمت و مغفرت بی‌کران خود گردان و به بازماندگان صبر و اجر عطا فرما و هرچه سریع تر این بلای عمومی را از امت اسلامی رفع‌کن.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی