English

طرح نصب پنل‌های خورشیدی؛ منبعی برای درآمد مددجویان بهزیستی

معاون بهزیستی خراسان رضوی بیان کرد: این طرح، درآمدزایی پایدار و خوبی برای مددجویان دارد و هر ماه ۴۰۰ هزارتومان درآمدزایی برای مددجو ایجاد می‌شود و در سال‌های بعد این درآمد افزایشی خواهد بود.

طرح نصب پنل‌های خورشیدی؛ منبعی برای درآمد مددجویان بهزیستی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حمیده محدث معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان رضوی عنوان کرد: تاکنون ۴۳۰ خانواده تحت پوشش، داوطلب اجرای این طرح در پشت‌بام منازل‌شان شده‌اند.

محدث در ادامه این خبر اطلاع داد: این طرح توسط یک شرکت خصوصی و با همکاری شرکت برق مشهد اجرایی شده است و برای پشت‌بام هر منزل با شرایط خاص اجرایی، تولید ۵ کیلووات برق در نظر گرفته شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان رضوی: پشت‌بام‌هایی برای اجرای این طرح در نظر گرفته می‌شود که شرایط خاص آن همچون فلزی نبودن اسکلت، استحکام بنا و مساحت کافی را دارا باشد.

وی افزود: این طرح با کمک بانک‌ها و به صورت تسهیلات ارزان‌ قیمت اجرایی می‌شود و این تسهیلات ۷ ساله، با ۶ ماه دوره خواب و بهره آن ۴ درصد است و این طرح برای ۵ دهک پایین در نظر گرفته شده و اولویت اجرا در سه دهک اول است.

معاون بهزیستی خراسان رضوی تاکید کرد: این طرح، درآمدزایی پایدار و خوبی برای مددجویان دارد و در یک سال و نیم اول پس از اجرا، در هر ماه ۴۰۰ هزارتومان درآمدزایی برای مددجو ایجاد می‌شود و در سال‌های بعد این درآمد افزایشی خواهد بود.

محدث در خاتمه اظهار کرد: بر اساس تفاهمات صورت گرفته، شرکت برق، تولیدات مازاد بر مصرف این پنل‌های خورشیدی را خریداری می‌کند و این طرح ذیل بند دال تبصره ۱۶ قانون بودجه اجرایی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه