English

تشکیل ۶۱۰ فقره فرم تخلف در طرح نظارتی اصناف ویژه ایام محرم

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی بیان کرد: طرح نظارتی ویژه ایام محرم از ۱۲ مرداد امسال تا کنون ۵۴۰۰ بازرسی صورت گرفت که منجر به تشکیل ۶۱۰ فقره فرم تخلف به ارزش ۸۰ میلیارد ریال شده است.

تشکیل ۶۱۰ فقره فرم تخلف در طرح نظارتی اصناف ویژه ایام محرم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر دلداری مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: در طرح نظارتی اصناف ویژه ایام محرم از ۱۲ مرداد امسال تا کنون ۶۱۰ فقره فرم تخلف تشکیل شده است.

دلداری افزود: در طرح نظارتی ویژه ایام محرم از ۱۲ مرداد امسال تا کنون ۵۴۰۰ بازرسی در این طرح در مشهد و به خصوص در اطراف حرم مطهر رضوی صورت گرفت که منجر به تشکیل ۶۱۰ فقره فرم تخلف به ارزش ۸۰ میلیارد ریال شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی در ادامه متذکر شد: بر اساس بازرسی های صورت گرفته بیشترین تخلفات در مربوط به گرانفروشی و  درج نکردن قیمت بوده است.

وی همچنین اضافه کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام محرم و صفر و حضور زائران و هیأت‌های مذهبی در مشهد طرح نظارتی ویژه ایام محرم در این شهر به خصوص در اطراف حرم مطهر رضوی در حال انجام است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی یادآور شد: در این طرح ۲۰ تیم نظارتی در اطراف حرم مطهر رضوی در حال فعالیت هستند تمرکز این طرح روی کالا‌های اساسی است. در این طرح پایگاه‌های نظارتی در اطراف حرم برای رسیدگی به شکایت زائران و مجاوران فعال است.

دلداری اظهار کرد: در قالب این طرح که تا ۲۱ مرداد ادامه خواهد داشت، بر درج قیمت کالا، رعایت دستورالعمل های بهداشتی،  فعالیت نانوایی‌ها و... نظارت صورت می‌گیرد. در حال حاضر اگر در واحد‌های صنفی قیمت مصرف‌کننده با عرضه متفاوت باشد، تخلف محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه